God morgon 2008-04-02
God morgon. Nu är första april över och jag blev aldrig lurad, kanske beroende på att jag inte träffade folk, läste tidningar eller såg på teven i går. Idag händer inget speciellt. Bara ta det lungt. Sjukskrivningen är förlängd tre månader och ännu ingen tid för höftoperationen. Så det är bara att sitta här. Går jag omkring knakar det numera i höftet eller knastrar som en kulspruta. Med andra ord en bra dag att fortsätta presentera hockeylag på hockeysajten.
Sköt om er
God morgon från mig också. Leffe du får börja att ringa och klaga för då kanske det blir fart. I dag är jag ledig och ska i väg på långpromenad med barn och hund. Ha en bra dag nu allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Ja Leffe du får ringa och trycka på och klaga…ibland hjälper det faktiskt.Om inte annat så för att de vill bli av med tjatet….Ring och skriv och emaila.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Låter inget vidare.
Själv har jag haft diskbråck i ca ett halvår som gick ned i benet för drygt 2mån sen.
Har haft en otroligt tur i oturen och lyckades träffa Sthlm Spine Center efter två v med dubbel förtur då jag ringde själv, fick sen operation efter 1v då de tyckte jag såg förjävlig ut och de hade en plats över. Opererades i påskas och från haft konstant smärta och knappt kunnat gå(och då bara några m) har jag inte ont alls! Fortfarande inte helt bra men ska strax börja sjukgymn.
Hoppas verkligen du får hjälp snart!