April, April, din dumma sill!
Har ni lurats idag? Det är ju bara första April en dag om året, och alla andra dagar är lurendrejeri förbjudet! Hihi!
Jag ringde vår lilla kusin Lina, som är 11 år och ÄLSKAR katter! Hon kommer hit så ofta hon kan för att umgås med rexarna och har själv en ursöt liten röd huskattunge vid namn Trisse. Jag hade tränat upp en lite uppjagad stämma och nästan skrek i luren att ELVIRA HAR FÅTT UNGAR! Hahaha! Lina blev helt till sig! Två ungar hade hon fått, sa jag, trots att hon är så liten. Lina trodde mig. Hon kännde sig verkligen lättlurad när jag sa April April, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! Sen skrattade vi gott åt det.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Haha!!! Fast det var faktiskt nästan lite elakt mot en 11-årig tjej. 
# 1 Nejdå… Vi har en sån relation. Hon är som en liten jobbig syster. Jag är hennes allmänna retobjekt också, så dethär var min chans att ge igen :P Jag har ju laddat upp i 364 dagar ;) hihi!
www.mytwiggs.com

#2 Haha! Ja, då är det ju rätt åt henne! Dessutom var det ju inget "skadligt" aprilskämt. Men nu kommer hon ju inte tro dig den dagen det faktiskt är sant! 
# 4 Nej, förmodligen inte.. Fast om jag känner henne rätt så kommer hon att bevaka runda kattmagar i dethär hemmet. En kattmamma med ungar i magen brukar sällan dölja sina synder ;) Hihi!
www.mytwiggs.com

Själv har jag glömt att lura någon i dag, men jag blev "lurad"! Vi skulle ut och äta, vi som tränar i varmvattenbassäng. Blev tillsagd att ta taxi, det skulle bli "ost och kex", samt att ha med ordentligt med pengar. Väl där kostade det inget för oss som ingår i badgruppen! Festligt, eller hur? (Det var bara taxin som kostade!)