Ny operation......?
Ja inte verkar det bättre än att det är ett rejält bråck Ida fått. När hon ligger på rygg syns inget men så fort hon tar i lite så är det en stor knöl. Vore det vätska så skulle det synas hela tiden eller hur?
Ska ringa för ny tid imorgon. Det passade ju så bra sist, snön och kylan gjorde ju att de tio dagarna inomhus inte blev så jobbiga. Nu är säkert våren i antågande så då får man väl ha en ylande katt i nån vecka! Men, men visst är viktigast att hon blir okej. Solen har värmt ordentligt idag och Kayo kom och visade upp en ödla han var stolt över som han oxå glatt satte i sej…undrade sen varför inte matte ville pussas…..urk!

Hoppas att det går bor hos vetrinärn.
Stolt ägare till tre La permer

Vad trist att det blev ett bråck, lycka till hos veterinären!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#0 som du säger, det viktigaste är att lilla fröken mår bra! Lycka till!

Hur har det gått?Vad sa vetrinärn?

Veterinären sa att med 99 % säkerhet så är det inget bråck! Han kunde inte känna ngn öppning och själva knölen var mindre idag. Troligen har hon reagerat på stygnen, ungefär var 8.e katt sa han reagerade med vätske ansamling och det försvinner så fort stygnen går bort. Vi skulle kolla om en månad och var inte allt borta då skulle vi höra av oss. Jätteskönt att hon inte behöver opereras om! Fick dessutom beröm för att hon var snäll och trevlig!
Å, så skönt! Vi håller tummarna för att allt löser sig med tiden.

Skönt att det inte var ett bråck.

#5 det är ingen ordning på mig! Jag fick för mig att det var längre sedan hon kastrerades…
Min Cruella fick även hon en svullnad/vätskeansamling längs såret som kändes hård. Så snart stygnen var tagna försvann svullnaden.

Ja det är inte mer än 14 dagar sen! Hon syddes med såna stygn som går bort av sej själv så det är väl därför det börjar bli bättre nu!