Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 216 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-03-31

God morgon. Har varit hos farbror doktorn nu på morgonen och han kunde bara förlänga sjukskrivningen då ingen kallelse till operation ännu ej kommit. Ikväll är det konflikt hemma - ska jag kolla Timrås hockeymatch eller Sundsvalls fotbollsmatch?

Sköt om er

[Wiveka]
0

God morgon!

Hemma med förkylning, igen…SKA gå till jobbet imorgon, hade ju semester hela förra veckan som dock avbröts av sjukskrivning from torsdagen.

Nu tänkte jag sy lite dukar…Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

Inget är som väntans tider.Nemu är på dag 64 nu och vi vänta väntar och väntar.

Stolt ägare till tre La permer

A-M.H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon !

Har gått över från att jobba dagtid…till jourrad..alltså jobba schemalagd arbetstid….och första veckan börjar med två lediga dagar…ha ha ha ..ho ho ho..kunde det ha varit bättre…nej …..

Fikat med sambon innan han for iväg till jobbet….somnat om en stund…myst med missarna….surfat en stund på nätet..tvättmaskinen tvättar….och snart traskar jag ut i solen på en långpromenad..sen handla …sy på byrskynke..så nytt kattgräs….uunderbart…och dessutom veta att jag jobbar ons och to..sedan ledig tre dagar….tjoooho….vill dock tillägga att igår jobbade jag från 07.00-19.15 och då stod jag med ett avbrott för 30 min lunch på operationssal från det jag kom till det jag gick hem….ja i fall ni skulle tycka att jag har det för slappt…Fundersam

Bifogar en Cigge som ser ut som en oriental…när han sover…min svarta gullenos…Cool

Ha en underbar måndag !!!

LinusCRX
0

#3 Vilken söt oriental! Ja, man undrade ju med det schemat om du arbetade alls Skrattande. Huvva gårdagen lät inget vidare! Du är väl förtjänt att av lite lediga dagar!!!! Passa på och njut!

Här är det ny vecka, men efter denna fantastiska helg med soligt väder längtar man ju bara ut. Det märks att man har fått för lite sol senaste halvåret minst.

Ha en bra måndag - nu ska jag pyssla vidare på jobbet….

JohannaK
0

Ja denna dag började illa, steg upp ur sängen och kände hur smärtan nöp till i ryggen. Diagnos hos kiropraktorn kl 10:00 : Bäckenbenet 1 cm snett, två kotor snedställda åt varsitt håll. **AJ!
**

LinusCRX
0

#5 Aj, säger jag med… Hur lyckas man med det???? Hoppas du får någon rätsida på det. Krya på dig!

JohannaK
0

#6 Hmm, mmm, jaaa, hur lyckas man med det……GeneradGeneradGenerad…det finns en förklaring men dem är väldigt OT GeneradGenerad

På torsdag ska jag dit igen och knacka rätt mig, hoppas det blir bra då!

AbigailGabble
0

Nämen, JohannaK, då! GeneradSkrattande Vad ska vi nu tro?

God eftermiddag allihop. Själv är jag rejält seg idag, utan att riktigt veta varför. Hur som helst, nu ska jag så lite frön och ta lite bilder på det till bloggen. Det ska bli spännande att se vad kissarna tycker om frösådd! Skrattande Jag har för mig att Peter verkligen uppskattade jorden och röran förra året - och nu är de ju två! Det kan bli intressant. Cool

EvaG
0

En kopp te och sedan god natt efter ett stressigt arbetsskift.

Medarbetare på Vilda västern iFokus