Va ledsen jag blev! Skulle den inte vara i Trollhättan? 

Ja det trodde jag med, fy vad besviken jag blir……………………..fast jag tänker ändå anmäla oss. Synd det hade varit så nära annars.

#1 & 2: Jo, Trollhättan var tanken från början, men pga av olika omständigheter har det blivit flyttat till Göteborg. Utställningen kommer hållas på Gothia Arena. Det är fantastiska lokaler, och det passar mycket bra nu när klubben firar 20-årsjubileum! Hoppas att det inte ställer till det alltför mycket för er. Jag hoppas att ni kommer ändå!!
Det kanske hänger ihop med att det finns en annan klubb i området eller lokalfrågan
Vi lyckas nog inte ta oss dit! Man är sopig som inte har körkort!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#2 Har du tänkt åka dit? För i så fall kanske vi skulle slå oss ihop?

#5 Va synd! Annars hade ni fått se en utav era tröjor live! Men ni kanske ska till SNRF´s utställning i Uppsala? Där kommer den ju också bäras!
#6 Det är klart att ni måste komma! Det är alltid roligare ju fler Cornishar som ställs ut! Dessutom är det så trevligt med iFokus-folk!

#7 Ja, det är lika bra o anmäla, de senaste utställningarna har jag ju inte lyckats ta mig dit på men den här gången ska det banne mig ske. Frågan är : en eller två katter? en eller två dagar….

…oooooh…göteborg är för långt…
…tyvärr…
..vad trist Johanna…du hade väl nästan bara tvärs över vägen om det hade blivit i Trollhättan som tanken var från början..

#9 Precis, kunde tagit en bur i varje hand och promenerat…men Göteborg är ju också nära, tar inte sååå himla lång tid o köra.
Tycker allt att ni kan ta en Gbg helg, bo på hotell, gå på Liseberg 

…hmmmm…..

#10 Bra idé Johanna! Det är så vi ska locka ner utställare! Om inte annat så är Göteborg en väldigt trevlig stad, och förhoppningsvis så har vi bra väder vid den tiden.

6# Ja det kanske vi kan göra. Måste dock erkänna att jag dock inte vågar köra bil i Göteborg

#13 Men det är ju i Västra Frölunda! Inte inne i stan! Jag kör!

#8 Glömde ju svara på din fråga: två katter två dagar givetvis!

…göteborg är underbart..har varit där jättemycket…och kört bil..och cyklat..åkt båt…varit på krogen…haft en romans också faktiskt ..long time ago……..skulle kunna bo där….
…va'..va' var det uställning vi pratade om *harkel*…näe..det är nog för långt att köra…är en del uställningar närmare huvudstaden….både IDP och Sverak…synd..det vore kul att träffas Johanna….La_Joz träffar jag ju snart i Uppsala.. 

#16 Ok, då! Jag godtar dina ursäkter för denna gång. Ni var ju trots allt ända nere i Halmstad för inte så länge sedan.