Enya har flyttat!
Känns så tomt redan… Hon har flyttat på prov till ett hem nu och jag hoppas för hennes skull att allt kommer att klaffa! Saknar henne enoormt, kommer kännas tomt att sova utan henne nu med tanke på att dem senaste månaderna har hon bott i vårat sovrum mest hela tiden. Hon har hamnat i en lugn o fin familj med två barn som passerat småbarnsåldern och ett 'gäng' hundar! ;) Så snälla hjälp till att hålla tummarna för att min kissa inte saknar mig alltför mkt (det var det som hände i förra hemmet hon kom tillbaka från)!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Nog tror jag det går bra, hon var nästan heltyst på resan + att hon var jättenyfiken med svansen i vädret när hon undersökte "nya stället" (dock var hundarna ute just då så hon skulle få lugn o ro medans hon kikade..)

Håller alla tummar och tår och tassar här hemma för att Enya ska få stanna och trivas i sitt nya hem!
Förstår att det är jobbigt och tomt för dig…
*tröstkram*
Håller också massa tummar, tår och tassar för att det ska gå bra den här gången! Förstår om det känns tomt nu inatt.
Här håller vi tummarna! Hoppas att det blir bra för henne!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lycka till i nya hemmet Enya!

Hoppas att det fungerar bra.
Stolt ägare till tre La permer

Hoppas att Enya ska trivas i sitt nya hem.

Håller tummarna här på min kant, hoppas allt blir bra för båda Enya och dig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag kan meddela att första natten för Enya har gått jättebra enligt "nya matte", hon hade gosboxas med familjen redan igårkväll fast den ena hunden var inge kul…. de skulle prova med den större hunden idag och se vad hon tycker om henne… Hon har tydligen hela övervåningen för sig själv utan hundarna tills hon vant sig (eller rättare sagt tills hon vill undersöka nedervåningen) Pratade med Kissan idag om detta och hon kände sig lite lugnare… (hon är i Umeå på utställning)
Hihi, ojdå… stora hundar! Då får hon vässa tassarna och visa vem som bestämmer
Skämt åsido, hoppas att allt kommer att gå bra!
Jo det är lite skillnad på dvärgpudel och portugisisk vattenhund…
Vill bara förtydliga att det är inte jag som har Enya utan Kissan och jag har en gemensam bekant…
Ja nu är jag hemma från utställningen. Fick ett samtal från Enyas nya hem och det går verkligen jättebra!! Känner mig sååå glad! Kommer sakna henne otroligt mkt för hon har en enorm personlighet. När hon hatar så hatar hon verkligen men när hon älskar så älskar hon totalt! Nya familjen är stormförtjusta i min lilla spinn o gosflicka!!
Hoppas verkligen att det ska fortsätta så bra som det startat, törs inte riktigt hoppas än.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se