Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 277 ggr
Lullan1
0

I natt kl 02:00...

… ska vi ställa fram klockan 1 timma! Glöm inte det Skrattande

Vad tycker ni om sommartid resp vintertid? Vilket är bäst, sämst eller anser du att klockan inte ska ställas om alls?

Lullan1
0

Jag fattar egentligen inte poängen med att ställa klockorna fram och tillbaka… men å andra sidan har jag inte satt mig in i det heller.

Hur som helst så tycker jag att det ska bli skönt att ställa fram klockan 1 timma, kvällarna blir mycket längre då. Det värsta är att vi får sova lite kortare i natt, men det är ju lika för alla Glad

SofiaGenne
0

Hihi, detta med att vi ska flytta fram en timma sprider sig på alla Forum!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Dragonrebell
0

Japp…enkel komihåg…Sommartid=vi ser FRAM mot sommaren…Vitertid= vi ser BAKÅT på sommaren

AnnaS
0

Jag tycker det är svårt att somna en timme tidigare när det väl är sommartid och jag kommer att sova ÄNNU mindre natten därpå… Det är lättare att vänja sig vid vintertid.

Leffe
0

Det tar ungefär en vecka för mig att vänja mig vid ändringarna sommartid och vintertid. Varför kan man inte bar flytta fram tiden en halvtimme nu och låta det vara så sedan året runt - om man nu måste ändra

aggeelin
0

Nja, som natttuggla… med den konsekvensen att jag är TRÖTT på morgonen så brukar det hela ta två veckor innan jag är som vanligt igen efter omställningen på våren Penga mun

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Denna kommentar har tagits bort.
omak
0

Oj! Det hade jag verkligen glömt. Tack för påminnelsen. För mig är omställningen en styggelse. Med barn i huset tas ingen hänsyn sommartid eller vintertid och hela familjen kommer lite ur balans.

Lullan1
0

Så… nu är alla klockor omställda här hemma. Det är lika bra att göra det innan man lägger sig på kvällen, så man inte glömmer det på morgonen. Präktiga jag…

Så… Ojojoj, *gääääsp* min klocka är snart 00:45, dags att gå och sova!

Nattis! Glad

Leffe
0
ylvan
0

Jag tog (fick) lite sovmorgon i morse gick upp vid tio, så ringde en kompis som påminde om sommartiden…Helt plötsligt hade jag tagit en oförskämt lång sovmorgon…suck, vart tog den här städeffektiva dagen vägen?

Lullan1
0

#11 Skrattande