God morgon 2008-03-30
God morgon. Idag är det första riktiga tecknet på att sommaren är på gång. Fotbollsallsvenskan börjar
Sköt om er idag
God morgon!
Här ska blandas tryckpigment!
Elvira hälsar god morgon med en rak höger!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon.
Idag mår jag som jag förtjänar efter ett alldeles för stort kexintag igår.
De är lömska de där kexen.
Jag sitter och funderar på om katterna kanske ska få komma ut en sväng i det alldeles underbara vädret idag.
#1 Haha! Vilken rolig bild. Hon ser verkligen ut som en boxare.

Godmorgon!
Jag sitter också med sviterna efter lite lömska kex som inmundigades på ett födelsedagspartaj igår där det bjöds på fika och drinkar. Mycket trevlig kombination.
Grannarna under gör sitt bästa för att förstöra den lugna morgonen jag önskar mig, det låter som om de har en trummande infödingsstam därnere. *suck*
#1 Tjusigt, hon övar väl inför mötet med Fritz. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Kex ja ,det är jättegott,jag hittade några här i mitt skåp.. God morgon menar jag.Jag har inte ställt om klockan, är lika trött i alla fall.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Fniss, jag dansade här på vardagsrumsgolvet till reprisen av Let's Dance (en i mitt tycke lysande Lindy Hop till Lindas och Daniels jive) och Anthon blev så rädd, så rädd! Matte är otäck!
Hihi, jag förstår då rakt inte varför???
I övrigt försvann det vackra vädret härifrån Göteborg alldeles nyss, vilket jag tycker är en direkt uppmaning till att jag borde krypa ner med en bra bok istället för att sticka ut och springa. Visst är det?
ja, vilken bok?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
En engelsk deckare - perfekt söndaglektyr, tycker jag! (Suspect, av Michael Robotham är det just nu.)
God middag!
Äntligen kom jag in på sidan……..vi har just tittat färdigt på "Den bästa av mödrar", mycket sevärd film med Maria Lundquist och Mikael Nyqvist.
Nu ska jag iväg och hämta en bil som vi får låna när ägarinnan är bortrest i 3 veckor.
Här är det soligt och katterna ligger på den inglasade balkongen och bara jäser……

God eftermiddag!
Idag tog vi oss i kragen och cyklade iväg till vår stackars båt som står alldeles ensam i den kalla, hårda vinden. Nja, alldeles ensam är den väl kanske inte. Ca 1500 båtar står uppställda vid vår hamn, så det är ganska maffigt! Nu följer några helgen med hårt arbete för att göra henne vacker inför sjösättningen.
chikan och Anne.S: Jag lider nästan med er. Vi åt helstekt ryggbiff med rostade rotfrukter, jordärtskockspuré och rödvinssås igår, och tänkte att vi skulle ta lite kex till det för att göra det ytterligare lite lyxigare. Men jag är så förkyld att jag antagligen inte hade kunnat njuta av smaken ändå, så vi struntade i det. Det kan jag ju vara glad för idag, när jag tänker på hur dåligt jag hade kunnat må.
Anne.S: Skaffa en dansmatta och dansa utav bara h-vete! Vi har två (så vi slipper bråka om vems tur det är) och det är såå kul att dansa loss! Dessutom stampar man rätt bra i golvet, så det lär höras ordentligt ner till grannarna! 
Ha en skön kväll!