Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 346 ggr
trixi3851
0

Godmorgon 2008-03-29

Godmorgon! När man nu får sova så vaknar man tidigt, typiskt! Idag blir det biobesök med barnen. Hade väl tänkt en trädgårdsdag från början, men det är ngt vitt och kallt som ligger på backen!

Ida har fått en rejäl bulle under magen vid operations såret och vi är lite oroliga för att det är bråck. Ska visa upp henne nästa vecka, men veterinären sa att det var vanligt med vätskeansamling som försvann inom 2-3 veckor så jag hoppas det bara är det. Annars måste de ju sy om, är det ngt de står för? ngn som vet?

AnnaS
0

God morgon…

Dags att flytta med jobbet och man ställer upp gratis klockan 8 en lördag morgon och kommer säkert att flytta hela dagen. Visserligen bjuder chefen på mat och öl…

Ha en bra dag allihopa!

Leffe
0

God morgon. Idag ska jag med syrran till hennes kolonistuga och kolla läget. Sedan blir det nog kvalhockey.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon! Härligt med vårväder!

Nu närmar sig måndagen då vi äntligen ska få träffa lilla Otis igen!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

JohannaK
0

God morgon! Idag…ska…..jag…..SYYY!!!

A-M.H
0

God morgon !

Vaknat med migrän..tjolahej..ja vad ska man säga…nu medicinerad och det värsta har väl släppt…måste ut och lämna in V-75-raden..är ju gräsänkling….får väl hoppas jag hittar till ATG-ombudet…trots att huvudet inte är i form…

Om det blivit bråck el annan komplikation efter kastrering ska veterinären stå för det….så är det i alla fall på den kliniken som mina katter går på….

Sy på du Johanna..dina puffar är verkligen kanonsnygga…

Håll tummarna nu för att miljoner ska ramla in från travet….ja ni vet jag vill ha ett stooort hus på landet… stooor trädgård…..stoort kattinhägn….sova länge på mornarna…etc..etc….inga orimliga önskemål alltså….

Akta dig Anna för mat och öl…ja du vet hur sjuk man kan bli av maten….Flört

Ha en bra dag !!!

Lullan1
0

God förmiddag!

Känner mig lite trött idag…. vet inte vad det beror på Ledsen Men jag piggnar väl till framåt dagen hoppas jag.

Lycka till A-M.H på travandet idag, storvinsten måste ju bara gå till dig någon gång! Glad

LinusCRX
0

God dag!

Det mesta iordningställt för födelsedagskalas, men min man gick och fick ryggskott - måste vara åldern Flört Grabbarna Bus sover trångt i en puff. De är så poppis här!

#4 Hoppas det inte är jag som har ställt till med att du måste sy….. Skrattande

#5 Huvva - migrän är inte kul. Hoppas medicinen hjälper! Lycka till med tippandet. Vi väntar ihärdigt på inflyttningsfesten Flört

Go' lördag alla!

Avots
0

God middag på er alla!

Förmiddagen har jag ägnat åt att uppdatera hemsidan med bilder från kattungarna femte vecka, www.avots.net , vilken tid det alltid tar…

Nu skall jag ta mig ut och gå en promenad med hunden, typiskt nog fösvann solen precis, men den kanske återkommer.

Upptäckte just att ungarna nu har avncerat upp till klätterträdets andra avsats, i alla fall tjejerna, de är ganska klättriga av sig..

Ha en fortsatt bra dagGlad

geiputaus
0

God morgon… eller rättare sagt God Middag :D Här är vi bara glada att snön äntligen smälter bort. :) Hoppas ni får en trevlig dag allesammens!

AnnaS
0

#5 Alla blev för trötta för öl och mat. Alla hade dessutom bil så det blev ingen öl… Chefen fick ett plåtskåp på näsan så han ska snart iväg till jourmottagningen för att kolla om det behöver sys. Så vi tog med oss ölen hem istället Skrattande

pallemaxwell
0

#10 oj vilken otur

Jag har haft besök av uppfödaren till 2 av mina katter. Vi har fotat katter, pratat katt och varit på stan och shoppat kläder till oss självaSkrattande superkul.

Ikväll blir det troligen bio eller tv kväll hemma. Jag har fortfarande jet lag efter min resa. Fattar inte när det skall försvinna har nästan varit hemma en vecka nu.

LinusCRX
0

#11 Lika många dagar som antal timmar tidsskillnaden är brukar vara ett bra mått.

Aha - då får man se en massa proffsiga bilder här snart då på snyggingarna ;-)

pallemaxwell
0

Hua… några dagar kvar då (8h skillnad)