NERKs utställning i Juni?
Ska du ställa ut eller besöka NERKs utställning 7-8 juni?
Vi ska dit med två eller tre missar och har ett schysst erbjudande:
Vi bor ganska nära (5 mil därifrån) men har inte bil. Däremot har vi möjlighet att hysa gäst med katter i egen fin svit mot att vi samåker dit båda dagarna. Vår gäst får stanna en, två eller tre nätter :P Vad som behagas! Mat och kattsnack sköter vi gemensamt. Huset är en sevärdhet och naturen är fantastisk! Vi har badplats (om det skulle vara sommar redan i början på juni), flotte, hästar och ett brinnande intresse för katter.
Hör av dig om du är intresserad. Om du bestämmer dig så är vi förstås glada om du inte drar dig ur i sista stund eftersom det blir lite problem för oss, annars är det först till kvarn som gäller!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Det låter ju nästan så lockande så jag är beredd att åka extra långt för att få en weekend hos er 

Attans att jag bokat in mig på SUKs utställning samma helg. Det var ju ett kanonerbjudande. Hade gärna åkt neröver då, det är perfekt att se sig om lite när det är sommar.
Du får garanterat napp!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Kommer dit med två gossar, men boendet är redan fixat…. lät ju väldigt trevligt! Men vi får ses på utställningen :-)
# 1 Men Hanna! Du och Jimmy är välkommna hit på en weekend närhälst ni behagar. Hade tänkt bjuda hit er på en sväng med bryggbåten någon kväll i sommar! Ni måste ju få träffa era gossar ibland liksom!
#2 Det blir nog fler tillfällen :)
# 3 Ja, då ses vi!
www.mytwiggs.com

#3..ska du till Örebro ??? 
..låter som ett kanonerbjudande..men vi ställer bara en av dagarna….ja denna gång ska jag anmäla the very first day….och betalning på bevakning…
..en svart kille kommer med oss….ja Gunvald…alltså…
Nu svarar jag också, som inte behöver boende… men det låter så trevligt… Jag kommer gärna ändå någon gång under de veckor jag bor mycket nära (ca 3 mil, tror jag). Skulle gärna ställa ut men eftersom Charlie forfarande inte har päls där han ska så vågar jag inte tro att han har det då heller. Jag får komma och hälsa på er på utställningen. 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#5 Jajemän. Dags att MariaW får träffa Linus och han henne och syrran samt halvbrorsan. Vi tänkte oss en liten släktträff 

Jag kommer men jag kommer att åka fram och tillbaka över dagen bara… Jag kommer att ha med mamma FIN*Darling-Isis' UnderPressure och syrran S*Jazz-Annas White Sister.
Kommer Medea med Mini tro? I så fall kan jag anmäla Juppi till avelshoneklassen också och det vore skoj!! :-)

Hihi! Det låter som värsta bästa weekend paketet! Hur mysigt som helst! O hästar också!!! Får nog fundera på det ett tag…. 
# 6 Ja, det är klart att du ska hälsa på någon annan dag! Det räknar vi med ;)
# Ja, fundera på det!
www.mytwiggs.com
Oj vilket kanonerbjudande. men jag har inte körkort och bil…Och boende är ordnat.Jag kommer till Nerk, om allt går som jag planerat. Har med HP (Faries With or without you) och kanske en kattungepojke.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vi funderade på att åka till NERK men det blev lite trassligt med själva resandet eftersom vi varken har körkort eller bil, så vi anmälde till Vadstena istället som ligger 20 min från mina föräldrars hus. Men hade vi bil skulle vi avgjort komma och bo hos er och ställa på NERK! Ni lär hitta både husgäster och skjuts, det är jag säker på.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#8 Jag har inte bestämt mig än, ställer isåfall bara en dag med tanke på bebis. Om jag inte skulle ha möjlighet att åka ner, och du gärna vill ställa Juppi som avelshona så får du gärna låna Mini över dagen! 

#13 Funderade på det, nu när jag har bil
Anmäl du så ordnar vi det på något vis! 
#13 Låter bra, då anmäler jag henne så får vi se ifall hon får matte med sig eller inte.
Har du och A-M kommit överens om någon dag än?

#15 Nepps, får kolla med henne.

..lördag ..lördag..lördag…
..kommer vi….

min syster tar studenten och vi ska på ett bröllop annars hade jag kommit o bott, låter hur mysigt som helst.
# 18 Brölop och studenten kanske man inte kan hoppa över, men det blir säkert fler utställningar i närheten, och vi lär ha huset kvar!
www.mytwiggs.com
Mitt Bonusbarnbarn tar studentexamen och jag får besök från England, men jag kommer ändå till Örebro.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Här är det!
Pass på! Inget napp ännu!
www.mytwiggs.com
Vilket fantastiskt hus! Det är nästan så att vi kan tänka oss att komma dit och skjutsa bara för att få en helg där! 

Oj vad sugen jag blev på att kanske komma över med en nakenpojke…. När är första anmälningsdagen? orkar inte leta upp inbjudan just nu… *tröttis*
# 22 Hihi! Förstår det!
# 23 Anmälningstiden är 7-20 april, så det är ett litet tag kvar! Fundera på det, för du är varmt välkommen!
www.mytwiggs.com

Jag hade också gärna kommit och ställt min "foderkatt" Mixa, men just den helgen är jag på Island.
# 25 Det var synd! Eller… Häftigt med Island förstås, men det blir fler utställningar i grannakspet, och vi får väl tro att huset står kvar :)
www.mytwiggs.com

Gissa om du får trångt framöver när alla planerar in nästa utställning i era trakter
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
# 27 Ingen fara! Det finns hjärterum,så resten fixar sig lätt! Vi kan nog bara hysa två jäster med katter, då vi har två extravåningar avskillda från vår lägenhet, där man kan ha medtagen katt, men sen har vi gott om plats för sådana som inte har katter med sig också, så det är bara att hojta till om man vill ha logi. Självklart är trevligt kattfolk välkommet även när det inte är utställningsdags!
www.mytwiggs.com