Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 289 ggr
aggeelin
0

Trångt om utrymmet...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara visa hur trångt det blir att ha en stor kompis att dela utrymmet med…

Här är det den store kompisen som brer ut sig och lägger en arm/tass om Charlie…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Hörru Maxen, flytta lite på dig, nu vill jag synas på bilden"

Spotless
0

Vad mysigt de ser ut ha det!

JohannaK
0

Hahah! Charlie skriker Neeeej, din stora klump! Mysigt ser det ut i alla fall, det kommer en större puff inom kort till er Flört

MyTwiggs
0

Hihi! De är för rara!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Tihi, myskatter! Roligt att se dem mysa! Snyggingar!

AnneAlva
0

Jag slås varje gång när jag ser Maxen av att han är ett enda stort pälsmonster, ett väldigt sött pälsmonster. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

#6 Skrattande Precis min tanke! Herre jistanes vad mycket HÅR den katten har! *asgarvar*

Aje-T
0

#6  ha ha ha, och så stooor han är….Skrattande

Anna77
0

vilka fiiina bilder på söta katter!

Buffy-co
0

#0 Helt underbar bild….så gulligt när de "håller om" varandra!Kyss

chikan
0

Vad mysigt de har det de två sötnosarna. och vilka otroliga ögon charlie har!

aggeelin
0

#6, 7, 8 Jovisst är Maxen ett "pälsmonster" och stor, ja, men han kommer att bli större… när han blir färdigväxt…!!

Och det känns härligt att hålla i den stora katten - men kanske inte lika roligt att försöka sköta pälsen, speciellt inte i ljumskarna där vi inte är av samma åsikt Maxen och jag. Han vill gärna ha dem för sig själv. Maxen är en godmodig och vänlig herre, som gärna busar och myser med Charlie och gärna värmer honom när han fryser…

Lullan1
0

Nu måste jag bara få fråga… Generad

Är inte Maxen vuxen? Hur stor ska han bli egentligen och vad är han för ras? Maine Coon eller Norsk Skogkatt? Glad

aggeelin
0

#13 Maxen är egentligen husets "lillebror", han är fem dagar yngre än Charlie, som är född 8 juli 2007. Maxen låter också som en lillebror, han har en liten, liten röst, vänlig och försiktig. Charlie däremot har basröst! Maxen är en norsk skogkatt och jag har uppfattat att skogkatter är färdigvuxna först när de är tre år, gäller både fysiskt kroppsligen och mentalt, som jag förstått. Och vårt monster kommer alltså att bli störreSkrattande Vi har ingen bra våg men tror att Maxen väger ca 5,5 kilo. En vuxen skogkatt kan väga upp till ca åtta kilo utan att vara fet (om han är stor i kroppen).

Lullan1
0

#14 Glad Lillebror? *fniss* Härlig som tusan verkar han vara iallafall, ert pälsmonster… och Charlie också såklart!