Vad det är trevligt!
Det är så trevligt att få besök av kattfolk! Tackar Wiveka för besöket! (jag är glad för att vi fick behålla kattungarna, som var på väg att följa med er hem).
Idag har det varit ett underbart väder!
Jag lyckades gjöra en jättegod soppa till middag!
Fritz är på myshumör, och snart ska jag genomlida antikrundan bara för att umgås med monstret i vardagsrummet!
Ibland måste man bara få vräka ur sig lite trevligheter!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag har också haft en toppendag idag så jag stämmer in i lovsången. ;) Jösses så söta de är tillsammans de där två småingarna.
#2 Ja, de är bara för söta! Vi hade besök idag, och de hängde ganska löst tror jag. Jag skulle inte ha varit långt ifrån att packa med mig ett par sånna godingar om jag sprang på några heller :)
www.mytwiggs.com
Kissarna är bedårande! 
Och jag har också haft en bra dag - det är så härligt när de dyker upp!
Föredrag ska hållas i sommar (tack till er som höll tummarna, det funkade!), det dagliga arbetet löpte smärtfritt, trevliga människor handlar i min butik, jag har beställt en fin puff av JohannaK. Och katterna har lekt mycket nu på kvällen, så jag kanske till och med får sova i natt? 

#4 Kan det bli mycket bättre! 

#1 åh vilken bedårande bild

Men de är ju för söta tillsammans, jag hade bergis stoppat ner dem i väskan på en gång! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 7 Säg inte så ;) Jag som hade tänkt att ni skulle bli hitbjudna till oss när Otis har kommit hit! Hihi
www.mytwiggs.com

#8 Nu när du vet vad jag går för kanske ni säger åt oss att stanna hemma istället. 
# 9… Tror du det? Du vet ju å andra sidan vilken av era katter som hänger löst om vi skulle kika förbi ;)
www.mytwiggs.com

#10 *fniss* Ja, det skulle väl vara om ni orkade bära henne, hon är lite rundare om magen nu. 
# 11 Vi är ju två. Det ska nog inte vara hågra problem för oss! Du har ju sett vilken muskelknutte jag är också ;) hihi!
www.mytwiggs.com
Åhej åhå! Isis ska inte rövas bort….!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 13 Nej.. Fritz skulle bli vild om vi kom hem med en sån tomtesäck till honom fär ;) Vi har nog med vildbasar som det är, särskillt efter att Otis anländer från sollentuna. Isis vill nog bo kvar hos Anne ;) Men hon är för go! Lite av en idol för oss.
www.mytwiggs.com

#11 Ja, en riktig body builder är du. 
#13 Fröken Isis skulle följa med vem som helst som hade Lönnebergaskinka den lilla kappvändaren. Men attans, då skulle de få med mig att göra minsann! 
# 15 Hihi! Då har vi en deal? Vi får behålla våra katter så får du behålla Isis… Då är det fritt fram för oss att bjuda hem varandra då ;)
www.mytwiggs.com

#16 Ja… okej då, att det skulle ta sån tid att komma på det. 
# 17 Hihi! Ja. Kan man tänka sig :)
www.mytwiggs.com
Jaaa, Elvis höll på att följa med i Toves kasse…….
Tack för att vi fick komma och hälsa på!!
# 19 Det var så trevligt så!
www.mytwiggs.com