Milo behöver någon att älska.
Tyvärr så söker S*Silkwave's Bailey Piquin mer känd som Milo ett nytt hem då matte Catze hastigt har fått ändrade livsomständigheter.
Milo eller BP som jag kallar honom är snart 5 månader gammal. En vacker och mycket snäll och kärlekstörstande kille. Han är mycket social och vill absolut ha sällskap av antingen annan katt eller av någon som är hemma mycket.
BP blev tillsammans med sina tre bröder BIS kull vid SK:s utställning den 22 mars . Han är en lovande kille och väl värd att visa upp på utställningar framöver om den nye ägaren känner för det. Han är redan på väg att blir fertil och kommer därför att kastreras innan försäljning.
BP kommer förstås även att vara veterinärsbesiktigad innan flytt till nya hemmet.
Om du är intresserad av BP är du varmt välkommen att kontakta mig, Anki Hägg (BPs uppfödare) så förmedlar jag kontakterna och svarar för att allt går rätt till.
Fler bilder finns på min hemsida www.silkwaves.net kullar/ kull 6 . Där finns även bilder på mor, far , syskon , morfar o.s.v.

Fina killen, han är så läcker med sin teckning! Vad tråkigt för Catze och dig, hoppas han hittar ett nytt bra hem snart. Lycka till!

Ja…du märkte ju hur kär jag blev i lilla Milo i dag….
Han var ju såå vacker, gosig och helt underbar!!
En riktig kärleksbomb!
Jag är så ledsen både för din,Milos och Catzes skull..
Hoppas verkligen allt löser sig till det bästa för alla…han borde inte ha svårt att hitta ett nytt hem…lilla gubben.
OJ helt underbar.. är sååååååååååå sugen!

Åh, vad tråkigt! Jag blir ledsen för er skull allihop, men mest för Catze som måste ge upp sin lilla guldklimp.
Lycka till med att hitta ett nytt bra hem åt honom.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilken underbar kille, han kommer att hitta en lycklig människa snart, som för ödsla med kärlek och go mat till honom!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åhh så tråkigt att höra…han är ju bara för fin.
Vad tråkigt att höra. Hoppas att Milo hittar hem snart!
Han är så fantastiskt fin, och har utstrålning. Det ser man ju direkt på bilderna. Hoppas att det går lätt att hitta ett nytt hem. Vore ju super om han skulle få ställas ut också, för det skulle säkert gå bra. *kär* Vi håller tummarna här i vingåker.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lycka till med att hitta rätt hem till grabben. Han är urläcker!

Lycka till Anki är säker på att denna goding snabbt hitter nytt hem
Och stort grattis till BIS kull på helgens utställning 
Nu kan tråden låsas för Bp/Milo har fått ett nytt hem där jag är säker på att han kommer att få det jättebra.