God morgon 2008-03-28
God morgon. Tänk det var länge sedan jag var först på god morgon tråden. Kors i taket. Vad händer då idag. Ska försöka ta mig till Överskottslagret och CityGross samt städa lite. Till kvällen är det hockey och så slutet på Let's dance
Sköt om er
God morgon! Här ska lagas kattmat av äckelpäckel som levereras idag. Förhoppningsvis. Katterna kommer nog att lägga sig i det ;)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Idag ska jag klura på vad man kan köpa i födelsedagspresent till en vän jag ska till på födelsedagsfika/fest imorgon. Hon fyller 33 men tyckte jag kunde gratta henne på 20-årsdagen så det lär jag väl göra, ska köpa ett fint kort.
Till kvällen får vi förhoppningsvis besök av Cherish och Jenny (Rexjen). Det ska bli jättekul!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Godmorgon!
Idag är en riktigt bra dag! Kattungarna är pigga, friska och jättesöta. I eftermiddag kommer Bims-Lena och hälsar på och stannar till imorgon. Det har vi väntat länge på
. Det ska bli så kul! Vi har fyra katter som hon har fött upp, dom ser säkert också fram emot besöket!
Ha en bra dag allihop!
God morgon.Här blir det Lugna Gatan hela helgen.Har massor att göra hemma.Så blir det Let´s dance i kväll och ett par … kex kanske.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon! eller kanske förmiddag!
Jag har precis vinkat av mina gäster från Göteborg som har varit här under veckan i huvudstaden och shopat och gosat med kattungar.
Nu håller jag på med att redigera veckans bilder och filmer för hemsidan, men det blir ingen uppdatering i dag för i eftermiddag skall jag på spa till Hasseluddens yasuragi, skall bli skönt och lite spännande jag har aldrig varit där förr.
En tjuvtitt på en av veckans bilder kan jag bjuda på..
God dag!
Jag har precis kommit till jobbet efter min andra anställningsintervju. Här går det undan De har bett om referenser och säger att jag är mycket intressant. Hoppas så att detta går i lås. Hur det blir får jag veta i nästa vecka onsdag/torsdag. Jisses vad nervöst.
Idag fyller min man år. Så ikväll ska jag bjuda honom på middag på stan och imorgon blir det kalas med släkt. Linus och Charlie grattade rejält imorse genom att studsa runt i sängen 
#6 Vad roligt! Hoppas nu att allt går vägen, jag ska hålla tummarna för dig!
Vi har varit ute och cyklat i det finfina vädret, sonen åt en hamburgare på Mc Donalds. Vi har haft en jättemysig förmiddag. Nu leker han så lugnt med lego, och jag kan få sitta här en liten stund och surfa… Härligt….

God eftermiddag!
Sitter hemma med snorig näsa och tryckande huvud idag. Ska nog försöka ta mig ut en sväng i den friska luften!
Har precis beställt en tröja inför utställningen i Uppsala i maj. Ska bli såå spännande att se hur den blir!
Ha en skön dag allihopa! Hoppas ni har fint väder!
Det låter som om de flesta har en bra dag idag - förutom stackars La Joz som snorar. Krya på dig!
Min dag är också bra, om än hektisk. Men då blir det ju extra skönt när den är över och jag kan sjunka ner i soffan med en god fisksoppa och lite… eeeh, kex till. 
God eftermiddag!
Igår var vi på besök hos Fritz och Mytwiggs uti Högsjö, utanför Vingåker. Vilket äventyr det blev…….hade dragit ut väganvisningar från Eniro vilket resulterade i att vi snurrade runt i Katrineholm en stund innan vi kom rätt.
Vilken snygging till kille Fritz var!!! Och hans "småsyskon" var ursöta. puss till Elvis och Allan

God eftermiddag !!!
La_Joz..vad har du beställt för tröja…..va'..va'..va'??….är det som jag tror så måste jag in på "somligas" hemsida omedelbums…..
….ha ha ha..Wiveka..jag drog ut en enirokarta för att åka till bilbesiktningen i Högdalen (10 minuter hemifrån) med min förra bil..och hade jag följt den hade jag hamnat i Ystad…
Är gräsänkling i helgen, softa i morgon och lovat att jobba på söndag…..ja jag vet…blev snäll tre sekunder och under dessa hann jag lova något så korkat…
Ha en bra kväll, ha rinte tid att skriva mer…måste beställa tröja till SNRF-utställningen i Uppsala…

#11 HAHA!!! Så jag hann före dig med att beställa i alla fall!?! Tjoho!! Du A-M.H, vi kommer vara såå snygga på SNRF´s utställning i Uppsala. ALLA kommer vara avundsjuka på oss och våra fina tröjor! 

Jass…gräsänka…då slår jag en pling om en stund då…och kollar om du har tid och lust för "lite" kattprat ??
Hemma med sjuk hund…(ja-nu är jag ofta hemma ändå men..)
#12 haha..jag måste väl dra mig iväg till Uppsala bara för att se era tröjor….Vem vet….en annan kanske dyker upp med en likadan..
Ha en trevlig kväll allihopa!!

#13 Ja, men det är väl klart att du också ska ha en! Och det är klart att du ska till Uppsala! Med tröjorna på blir det ju dessutom lättare att känna igen varandra!