Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 285 ggr
LinusCRX
0

Hälsningar från Finland

Tjena Linus här!

Som ni säkert hört har jag tagit mig österut till Finland.

Jag har fått åka båt som hade sängarna ovanpå varandra. Jag passade på och träna mina muskler genom att leka inte nudda golv. Sedan var matte så snål med sanden i den pittelilla lådan så jag blev tvungen att jama olyckligt tills hon fyllde på så jag kunde uträtta mitt stora behov. Snål-matte! Jag gillar ju att gräva.

Kissarna här pratar lite annorlunda än vi hemma i Svedala. Jag förstår inte ett jota. Men jag lyckades charma en dansk domare idag, så jag tituleras numer som herr Internationell Premier. Just nu insuper jag en god gourmetmiddag med ankbröst, men sedan har jag beställt lite tassmassage. Måste ju vara iform inför den italienske domaren imorgon Skrattande

Ha det gott där hemma. Vi ses på måndag!

Lullan1
0

Ojojoj, inte dåligt Mr Internationell Premier… Grattis grattis! Kyss

MagicPaws
0

haha va bra mycket massage förtjänar han då!!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

MariaW
0

Grattis igen till den nya titeln!

Eine
0

Grattis lilla fina gubben. Var nu snäll mot matte och ha det så trevligt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Aje-T
0

GRATTIS Linus!!!!

Visste väl att Du skulle få en tjusigare titel, Fattar att det är svårt att förstå vad de säger där borta, men det är ju bara att le, och se snäll ut….

jag slipper i alla fall att visa upp mig den här helgen så jag och Karin myser i solen och bara putsar varandra lite.

Lycka till i morgon och berätta om båten sen….

Mauritz

RacerDonnans
0

Grattis Linus, det har du väl förtjänat!!!
Italienare gillar katter som stilar, sträcker på sig och är självsäkra, så det fixar du nog fint!! Lycka till imorgon!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Silkwaves]
0

Grattis Linus!! Din brorsa Charlie vill att du skyndar dig hem. Han letar och letar, men ingen Linus här och ingen matte där.. Tur att det finns mat och vatten i alla fall och den egna lådan. Med MYCKET sand Flört

A-M.H
0

Grattis Linus, snyggkillen….

Härlig bästis du har…lilla "stora" Charlie..som "tant" A-M.H har pussat och burit fram till domaren idag…guuuuu' va' han var..hoppade upp i min famn när jag öppnade burdörren…Kyss

Buffy-co
0

Grattis Linus!!Och ha så kul bland de som "pratar så konstigt"-och lycka till med Italienaren i morrn!!

Såg ju fina "brorsan" Charlie i dag…men missade när han var uppe till domaren…Glad

AnneAlva
0

Grattis till fina titeln!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

JohannaK
0

Grattis till fin titeln Linus!! Hoppas du sovit gott i puffen Kyss

Elica
0

Jo Johanna, det har han säkert gjort. Var där - och behövde inte ens söka hans nummer. Kände direkt igen den berömda puffen! :-) Blev nästan grön av avundsjuka - den såg så fin och mysig ut. Och katten själv var faktiskt hur skön som hällst. Riktig fin kille.

Värd av den nya titeln.

pallemaxwell
0

Stort Grattis Linus. Själva har vi fått matte tillbaka. Hon ser rolig ut, som en tvättbjörn. Enligt henne var det kombinationen Mexikansk sol och solglasögon ;)

LinusCRX
0

Tusen tack alla !!!! Vi har haft det underbart hos TUROK i Åbo. Vill verkligen rekommendera er som funderar på att ställa ut där. Gör det! En bättre arrangerad utställning har jag inte varit på!

Linus charmade Donatella Mastrangelo på söndagen och fick sitt första cert i kl 6. Hon bara älskade honom för hans profil och vackra huvud och jag fick så mycket beröm av henne för hans fantastiska kondition, som kastrat.  Generad

Nu är vi hemma igen och Linus sover. Han har varit jätteduktig på resan och det var inte sista gången vi åkte till TUROK.

Elica & Kmedist - jätteroligt att träffa er!!!! Kram!

Tack MariaW för denna fantastiska kille!

Vill samtidigt tacka Anki.H och A-M.H mfl för att ni tog så väl hand om Charlie! Han är inte fullt så trött idag Skrattande

MariaW
0

#14 Det är ju jag som ska tacka dig för att du tar så bra hand om lille Linus och åker och ställer ut honom,TackGlad
Grattis till hans första CAGPIB också! då är det "bara" 7 kvar eller 5 beroende på hur du lägger upp tävlandet till nästa titelFlört

SandraK
0

Grattis till titeln!

AnnaS
0

#14 GRATTIS! Farmor Emma och farfars mor Ariel hälsar! Skrattande

Sewena
0

Grattis till titeln!!

LinusCRX
0

Tack all ni för gratulationer! Nu får vi ju möjlighet att ställa på hemmaplan igen. Det har varit svår abstinens under hösten Räcka ut tungan

Elica
0

Hej Linus, har du varit och kollat här: http://www.heikkisiltala.com/galleries/ där finns massor av bilder från båda dagar - kanske har du också fastnat på film?… ps. tyvärr vet jag inte hur man gör en länk… kanske någon kan redigera detta?

LinusCRX
0

#20 Jo vi har kikat in på fotografernas sidor och jag hittade honom här. Fotot är taget när vi väntar på vår tur i nomineringen på söndagen… Bild

chikan
0

#21 hihi han ser lite vild och farlig ut! Fast söt.

Lullan1
0

#21 Kul att få se lite utställningsbilder!

Aje-T
0

Hi hi, Linus farlig….Kyss

LinusCRX
0

Farlig? Linus? Farlig konkurrent i sådan fall Skrattande

Buffy-co
0

Njee….farlig hehe…tycker nog att Linus ser lite avvaktande ut…Tufft, coolt avvaktande..Flört- sötnos är han!

Aje-T
0

#25 ja, just det Flört

Spotless
0

Stort grattis grabben! Härliga bilder också och han ser faktiskt lite farlig ut på en av dem.

LinusCRX
0

#28 Han ville nog inte bli störd… fanns ju en massa goa chicks omkring som han spanade på och mitt i allt så trycker någon upp ett objektiv i nosen på honom…. Flört