Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 154 ggr
smirik
0

God Morgon 27 mars

God morgon

Härhemma är det jätte tomt, Iris är på date igen och vi saknar henne hemsk mycket alla 3.

I helgen var vi och besöka vår lilla tjej som skall flytta hem till oss snart - åh så söt och fin hon är, dem nästa 2 månader får gärna gå snabbt Glad

Eine
0

God morgon vänner.

Så Iris är hos killen igen? Då håller vi en mental tumme för lyckad parning-dräktighet-förlossning!Ha det gott!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1  Tack!  hon är på date ja, fast vi bytat hane (står mer om det på vår hemsida)

Passer på att slänga en liten bild in på vår Nova

Eine
0

ooo en förförande söt liten Novatjej

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AbigailGabble
0

Här skiner solen över de snötäckta taken idag igen. Bodde inte jag i Göteborg??? Jo, det gör jag. Flört

Jag ska iväg och prata om ett föredrag som jag eventuellt ska hålla under "Göteborgs Lustgårdar" i sommar, ett stort projekt som Trädgårdsföreningen, Botaniska, Liseberg och Gunnebo slott anordnar. Det skulle vara så otroligt kul - och skitnervöst. Skrattande Håll tummarna för att det blir av.

Lullan1
0

God morgon!

Idag är det strålande sol ute och vi ska passa på att njuta av solen. Jag tror att det blir en liten utflykt minsann, det är mysigt med en liten picknick!

Vi håller alla tummar, tår och tassar för Iris, smirik!Glad

#4 Lycka till!

Leffe
0

God dag. Nyss vaknat med en härlig sol i ansiktet. Håller alla tummar för er som behöver dem. Här hemma kommer väl resten av dagen att gå som vanligt. Sittande på en stol med mjuk dyna och knäppa på datan med en katt i famnen och en på hårddisken, med teven påslagen och två katter på den

Sköt om er

trixi3851
0

Ja, inte kan jag säga godmorgon, men god eftermiddag! Har just pratat med mitt fack att jag inte får stämpla mera då jag jobbar 28 tim i veckan. Mitt underlag var tydligen på 29 så en timme är inget de ersätter! Men å andra sidan, jag jobbade ju 75 % förut och uppskattar att ha em ledig.(slutar 13.30) Skönt att slippa gå arbetslös! Här blir en lugn kväll, lite snorigt och förkylt så vi ska nog ligga och mysa i soffan hela kvällen!

Ps jag tror LHC vinnerSkrattande

chikan
0

God natt! Nu är det hög tid att gå och sova. Jag har varit upptagen med det som ni kan få en tjuvkik av i tråden "Psst. Lite hemligt kanske." Hemlis

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer