Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 514 ggr
JohannaK
0

Äntligen en hemsida!!!!!!!!

Nu så, efter ett par timmars knackande så jag har lyckats skapa mig en någorlunda hemsida! Kom gärna med synpunkter, men observera att jag har gjort den själv och inte tagit hjälp av något proffs….Generad Den är inte riktigt färdig ännu och jag kommer att uppdatera den allt eftersom.
Huvudsaken är att ni ska kunna se vad det finns för olika färger, typsnitt m.m

Jag har även tjuvat lite bilder här ifrån forumet på de nöjda kunderna, säg till om ni inte vill att bilder/namn ska stå med!

http://designbyjkopp.websida.org/

Lullan1
0

Den var ju jättefin! Bra med alla bilder på dina alster, jättekul att se!

chikan
0

Superfint! Finns ingenting att klaga på. Gillar verkligen enkelheten och alla bilder (särskilt på två små grisar… Oskyldig)

AbigailGabble
0

Jättefin sajt! Vi vet hur svårt det är… Skrattande Nu ska vi slå till, jag känner det direkt. Peter och Anthon ska minsann också få en fin puff. Jag mailar dig!

LinusCRX
0

Snyggt!!!! Måste nog pm:a dig en beställning till Skrattande

kissan78
0

Snygg!! Måste nog beställa fler puffar snart, dem nöter ju nästan ut dem… ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
0
Aje-T
0

Jättesnygg!

Och, jag kan berätta att i natt la Mauritz beslg på puffen när Karin sov hos mig, så den är verkligen poppis!

Lullan1
0

Måste göra en puffbeställning jag också… frågan är bara om jag ska ha 1, 2, eller 3 puffar… ?

JohannaK
0

#8 Man kan aaaaldrig ha för många. Om Alice fick bestämma skulle hela lägenheten vara fylld av puffar!

Lullan1
0

#9 Hihi, ja hon är ju så duktig och provtestar alla puffar innan leverans ju!

kissan78
0

#9 Håller med dig man kan nog aldrig ha för många! ;) Kissarna här hälsar att dem inte nöjer sig med 9 framme åt gången utan vill att matte ska shoppa fler! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

miano
0

Fin hemsida! Puffarna är jättefina,och ser så himla mysiga utGlad

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

[Johanna84]
0

Shit! vilka snygga puffar! Förvånad En sån puff skulle säkert Enya vilja ha!! Skrattande

kissan78
0

#13 Måste ju bara säga att jag har en sån svartvitt puff från JohannaK som det står Enya på, den älskas av min Enya så din vill säkert ha en hon med! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RexPect
0

Snygg sida!   Jag har Greta denna vecka då syster är i Las Vegas. Trots att det finns 2 puffar att tillgå sover alla tre i samma puff, sen är katterna alldelens skrynkliga och tufsiga på morgonen……

Buffy-co
0

Jättefin sida med bra presentationer av olika alternativ på textutseende osv..så att folk får lite fantasi…

Puffarna är ju som alla sagt förut- ursnygga!!Skrattande

Måste fråga en sak bara…går dom att tvätta i maskin?
Hittade inte den infon(men jag kanske är blind..)

Skulle vilja beställa sen en lite större till hunden Smilla(cocker- så inte såå stor) ..men vill då ha en maskintvättbar…

Syr du till hundar förresten-större hundar också alltså?? Då kan jag tipsa kompisar i så fall..

kissan78
0

#16 Har tvättat mina i maskin men bara på 30 grader och det håller dem iaf för ;) Det är allt som behövs för att få bort 'skiten' från Chino ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

JohannaK
0

#17 Super! Då vet vi att det funkar också!

#16 Som sagt, fin tvätt och inte för hård centrifug. Det är alltid känsligt med broderier och dessutom är väl inte alla färgkombinationer så lämpliga att tvätta, ex om man skulle sy en röd puff med vit fleece så blir den garanterat rosa efter tvätt…Gråter Jag har INTE tvättat mina utan jag vädrar dom, borstar ur dom och duschar med en vattenspruta för att lösa upp den värsta skiten. Men det bästa tipset är att köpa många och byta ut efter hand CoolFlört 

Än så länge har jag inte vågat mig på hund bäddar, antar att det krävs annat material att stoppa med och dessutom blir det nog lite bökigare. Jag ska försöka sy en till våran dvärg schnautzer snart och då kan jag se hur det går!

A-M.H
0

…jääääättesnygg sida…och va' fint foto på min en av mina svarta älsklingskillar…puss till Rossi och en liten klapp till "bitchen"…harkel….Oskyldig