#3 *suck*….är de där rödingarna bokade eller???
…alltså jag bara frågar…bara nyfiken…
Sååååå himla söta!

#4 Ingen är tingad ännu 

sån där hage testade ja me.. men alla ungarna gick igenom utom en som hade lite för stor skalle.. heheheh
sen började de klättra som apor över ist..tokmissar
Ååååå! Sööööött.
Mysiga bilder!

vilken fin hage, är det kompostgaller?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#9 Ja det är kompostgaller, jag var lite orolig för att de skulle ta sig genom, men alla har för stora skallar för det. Jag har dem bara där under uppsyn. Kanske ska byta namn till motionshage 
Åh så sött…
Måste vara härligt för dem och få vistas i hagen!
#4 Kanske ska vara en liten röding iår 

Mammas min i nummer 1 är oslagbar, hon ser ut som ett utropstecken! Pappa ser också ut lite grand så i nummer 2. Whooot!!? (what)
Fiiina familjen!
Undrar om det inte är lite mindre maskor i de nya kompostgallren? Har fått för mig det.

#5 Inte lilla
tjejen heller???

….#13..en röd till dig o en röd till mig…
…
#14 Och till miiiig! *önsketänkande*
Om jag fick bestämma så bodde jag i ett hus på landet och hade säkert fyra katter nu (de två busungarna jag har och en maskad hona och säkert ytterligare en röd eller creme)
#13 & #14 Vilket radarpar ni skulle bli 

#14 JAAAAA….hihi
ja jag är ju sååå sugen- en annan har ju inte fyra katter
…men ni har ju så stort att ni har plats för en till!!

…#17..hi hi..visst skulle vi..men oj nu blev det O.T i tråden
..men jag äälskar de röda….

#12 Ja, det var lite så. ;-) Hallå, ska vi verkligen vara i den här buren matte? Gråis fattade inte riktigt hur man skulle komma ur den heller 
#13 inte tjejen heller
#15 Du får komma och gosa rödisar 

#19 Ojojoj…ja jag älskar ju iofs de röda killarna…men den där honan är ju SÅÅ speciell!! Blir helt kär i henne också..Vilka färger/mönster..och vilket uttryck…**hjärta smärta*…
#18 Hörrödur´u…
Vi kanske får göra en liten kattunge-gos- turne??
Alltså..åka en sväng om Uppsala också…*om vi nu får*..förutom kattungegos hos Weminas senare….

#20 Ja, hon är en liten sötisgris!
Klart ni får komma och gosa!

helt underbara bilder ….det är 3 mycket fina bebisar som mamma & pappa har fått
..jag undrade just hur länge de skulle bli kvar i hagen….mina rymmer direkt om jag gör en sådan fin och luftig hage. Jag har en 80 cm hög hopfällbar tresidig i träskivor(?).Den blir de kvar i…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#23 Hi hi, ja det kan jag tro!
Än så länge är de kvar i hagen, peppar peppar!
*fnissar* Himla söta bebbarna är!! Kan knappt vänta tills jag får träffa dem!!!
Vänta bara tills de klättrar upp och över gallret!! ;) Sen rymmer de sin kos …. Jag kommer imorgon och ska hjälpa dem och visa hur man gör … *hehe*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

När de börjar klättra kan man ju klä insidan (en bit upp) med kartong. Har de väl fått kläm på klättrandet finns det inget som stoppar dem, då är de som ett rinnande vatten över hagen…
En liten rolig sak jag varit med om var när Tingeling var fostermamma till 2 MCO-bebisar. Vilken skilland på katt! När mina rymde ur kattungehagar och hittade på bus, eller när de lite senare sprang upp och ner i klätterträd och tog sig upp där de inte skulle, ja då satt de där två små maine coonerna bara och tittade på med stora ögon. Som två små ugglor!

#25 he he, jag bara väntar på att de ska börja klättra, sen är det kört, då kommer de att vara överallt!