Godmorgon 26/3
Hoppsan, blev jag först idag…. Hur som helst nu har jag väckt alla ungar för snart ska vi hämta upp en väninna och hennes son innan det bär av mot stan för lite blandade ärenden (tur man är black så här före löningen….) sen på eftermiddan ska jag till lagårn och göra några timmar…
Ha en trevlig dag allihop!!
God morgon! Idag var det nog det mest strålande väder jag har upplevt på länge! Jag kastade mig ut i snön det första jag gjorde, beredd på att frysa, men solen stekte verkligen i allt det ljusa! Det droppar från taken redan klockan 7 på morgonen, och getterna var glada och nöjda med sin frukost.
Hoppas ni får en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon! Rexmamma har varit i Örebro med jobbet över natten så jag har ensam fått serva alla fyrfotingar. Fast Phoebe servar sina fem
.

Här är också blå himmel. Jag lider fortfarande av jet lag efter min stora resa och har extrem sömnbrist, men ska strax iväg till jobbet. Håll tummarna för mig idag då jag ska iväg på en första intervju till ett jobb jag sökt.
God förmiddag!
Här är det ganska solfritt skulle jag vilja påstå, molnen hänger tunga och solen försöker titta igenom, men det går inte så bra. Vi får hoppas att det spricker upp under dagen!
Jag och sonen har påsklov, så nu tänkte vi gå ut och gå en promenad i det "fina" vädret… haha…
#3 Håller tummarna för dig!
Ha en bra dag!
God dag. Här skiftar det mellan sol och moln. Det är skönt att djuren mår bra. Handla inte för mycket i stan. Lycka till med intervjun. Själv går jag i väntans tider. Det är slutspelsmatcher i kväll.
Sköt om er

Goddag!
Efter 3 dagars pysslande och donande är hemsidan äntligen upplagd med sina nya ändringar. Gallerierna är helt nygjorda med borttagande av gamla bilder och ditläggande av lite nya. Hittade bebisbilder på Isis som jag trodde hade gått förlorade i senaste datakrashen, gissa om jag blev lycklig?! Bifogar ett smakprov här, hon är ju bara så underbart söt!
Resten av bilderna finns på hemsidan.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#3 Håller tummarna stenhårt. Vet ju att du är där nu 
Det var skönt ute på lunchen. Kanske blir vår trots allt.
Ha en bra dag alla! Leffe - dina ögon måste vara fyrkantiga vid det här laget 
#6 SötIsis!
Förstår att du blev glad av att hitta de där bilderna.
God natt säjer jag nyss hemkommen från arbetet