Nu förstår vi...
Nu kan vi tänka oss in i hur det har känts för er föräldrar när era barn kommit i puberteten. Vi förstår hur skrämmande och frustrerande det är när man plötsligt blir ignorerad och terroriserad av någon som tidigare varit det myspysigaste och sällskapligaste i världen. Fritz har gått från nallebjörn till grizzlybjörn. Han är extremt hanig, men det står man lätt ut med när man verkligen tänker efter. Han är en urhärlig katt under dendär lite hårda ytan. Ni som har haft haniga hankatter… Håller ni inte med om att det är lite sorgligt att behöva uppleva dem så? Hoppas att Fritz blir den underbaraste och finaste katten i världen igen när han blivit kastrerad.
Här har ni en bild att dregla över! det vore katasrof att kastrera dendär!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här kan man nästan se hurdan han egentligen är… söt!
www.mytwiggs.com

Jag förstår att ni har svårt att kastrera honom…han är otroligt vacker..
Jag har haft hanar som varit fertila under en period o jag har även haft en katt som verkligen blev en grizzlybjörn. När någon av hans honor löpte så gick han på allt som rörde sig. Det var skor, barn, katter och jag hade inte blivit förvånad om han anföll sin egen skugga… Han blev bättre efter kastreringen o lever nu ett tillbakadraget liv i Värmlands skogar,,,
Hormoner är inte att leka med…
Lycka till…
# 2 Nej, hormoner är inte att leka med, inte! Som tur är har han inte börjat pinka ännu, men det lär väl komma… Vi får hålla ut!
www.mytwiggs.com
Har nog haft tur då mina fertila killar 'bara' sjöng/sjunger periodvis. Zorro var den med bäst sångröst så därför är han nu kastrat. Både Chino o Zorro har varit gosiga o mysiga killar fastän dem varit/är fertil. Vet att jag haft en hel del tur som haft det så pas slungt, dessutom med två fertila killar tillsammans som var sååå goda vänner. Väntar med blandade käsnlor på hur Vile blir när han blir fertil o hur han o Chino kommer att funka ihop. Tror o hoppas att det kommer att funka men vet att det kan hända både det ena o det andra.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Mmm vilken snygging han är *mumma*
Bubblan hälsar att hon är kär 
# 5 Ja, han är ju det!
Ojojoj… jag hälsade det till honom från Bubblan… Han ylar på för glatta livet här, men i kväll har han haft en riktig gosstund också. Han lät mig dra i hans öron, som han ÄLSKAR när man gör. Det lilla rackarmonstret! Han bad mig hälsa tillbaka till Bublan att hon gärna får komma hit ;)
www.mytwiggs.com
Ojojoj nu får vi passa Bubblan så hon inte rymmer upp till er och hjälper till att dra i Frittes öron 
Hon blir ju liksom inte klar med alla tester för än i maj så hon får nog försöka hålla sig. Men hon är ett riktigt spektakel med alla hormoner i spinn, man nästan skäms för henne så jag förstår hur ni har det.
# 7 Hihi! Det hade han inte haft något emot ;)
Fritzipitzie sitter bakom mig och skickar slängkyssar med sin stämma just nu. En hanig hane i mars, we love him! ;)
Se så elegant han kan vara ;)
www.mytwiggs.com
Han är verkligen jättefin
Det är nåt speciellt med vita rexar…