S*Härskarringens Idril 2år!!
Idag blir min lilla älskling 2år!!!
För exakt ett år sedan firade hon sin födelsedag på BJK utställningen i Umeå! Sen dess har hon blivit mamma till 3 underbara små bebisar!!
Första bilden jag någonsin såg på den lilla bestämda damen jag kom att köpa och älska som ingen annan!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Jättefin kisse! Fritz slängde ett öga på henne och sa "ta hit henne bara, jag har en tvåårspresent till henne!"
Grattis!
(Fritz fick ett bad för den kommentaren)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#4 nästan så att Gene Simmons ligger i lä. #10 inte helt samarbetsvillig på den bilden. 
Hon har en fantastisk päls, den kommer tillbaka när hon fått återhämta sig lite.
Stort grattis på födelsedagen Idril!
#11 haha ja med tanke på att jag ville kidnappa han pappa för ett lite romantiskt försök så skulle jag inte tacka nej till det.
Har ju planerat att kastrera henne men när man ser honom så vill man ju tänka om.
#12 Jo men hur länge… hon har fortfarande inte kommit tillbaka och hon fick dom i augusti *suck*
Grattis på födelsedagen!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis Idril, vackra kattmadam!
GRATTIS på födelsedagen!
Fick ju äran att gratta henne live på hennes ett-årsdag så jag måste ju absolut slänga in ett stort grattis på tvårsdagen här!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis finfina Idril!
#17 Jepp helt rätt!!
Lilla Idril tackar för gratulationerna men är ändå sur på matte som glömt köpa hennes älsklingsmat: KRUKSALLAD!!!

Grattis söta Idril!!

..grattis…mmmm..vilken päls….hoppas hon får den tillbaka….

Grattis till 2 år! Pälsen kommer nog vad det lider, vår hona hade kull i november och först nu i veckan har vi sett antydningar om att det skulle kunna vara päls på gång. Hon var i stort sett helt slät.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.