Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 728 ggr
Natali
0

Prisfråga burskynken

Jag håller ju på o sy burskynken, men tillhörande allting, även puff, hörnhylla (egendesignad med tvättbar klädsel) och putsbord.

Vad kan jag ta betalt för det? De blir ju lite extra, lite häftiga tyger. Men så är jag inget proffs på att sy.

Vad tror ni?

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Medea
0

Vad är kostnaden för material, och hur många timmar tar arbetet ungefär?

Natali
0

Ja, tyvärr har jag inte haft riktigt koll. Men funderar mest på hur mycket folk skulle vara beredd att betala, eller lite. Skulle tex 1500 kr för ett helt komplett dubbel bur skynke vara för mycket? Med gardin, tak, botten, hörhylla, puff (ev också putsbord?). Alltså hela kittet.

MyTwiggs
0

Det låter inte för blodigt. Det skulle vi lätt ha slagit till på om vi inte hade kunnat sy egna :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Medea
0

Om det är välsytt så låter det inte helt orimligt, sedan beror det ju på modell och antal färger också. Janitas tar mellan 1200-1500 för ett dubbelskynke, exklusive puff och hörnhylla.

Eine
0

Jag önskar att jag kunde köpa för 1500 men det går inte med min ekonomi. För mig är det ganska mycket pengar. Min smärtgräns går vid 700 kronor, oavsett vad som ingår/inte ingår..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

#5 du får köpa i "följetång". *Fniss* Har inte bestämt pris än riktigt. Så jag får se vad det landar på. Vill ju inte vara för dyr. Men vill faktiskt tjäna lite på det, då jag på detta sättet skall få in till att ställa ut katterna.

Eine
0

du är inte bara duktig, du är snäll också…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora