Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 319 ggr
Avots
0

kan inte låta bli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fptat mina kattungar i dag och blev för ovanlighetens skull riktigt nöjd med bilderna.

Nu gäller det bra att försöka få till lite fina poser till nästa fotosession.

Men nu kommer det en bild par var unge i alla fall.

De är 4 veckor och 2 dagar i dag och nu är det full fart här….

Först ut är Celesta

Avots
0

nästa på tur är

Cello

Avots
0

så är det Cittras tur, hon fick kanske lite "tokiga" ögon, trots att ögonen inte ser riktigt så ut i verkligheten så är hela hon lite "tokig"! Det är full fart överallt hela tiden

Avots
0

Dags för Cymbal.

Han sitter ofta ganska stilla så han är lite lättare att fota än t.ex den vita syrran Cittra

Avots
0

Sist ut är lilla Cembolina som kommer att heta Otis och flytta till Vingåker….

Jag hade ju en färg fråga i en annan tråd, på henne, för någon vecka sedan. Är det någon som har några nya idéer om färg.

Jag tror att hon är brun maskad, men blir lite fundersam för tramdynorna är inte bruna utan går mer åt det rosabruna hållet….

Lullan1
0

Vad stora de har blivit! De är helt underbara… söta lilla Celesta är min favorit! Kyss

Sashimis
0

Jag tror fortfarande på brunmaskad. Supersöta småttingar!

MyTwiggs
0

Åååååh! Snart snart får vi se vår lilla otisflicka igen!

Hon är såååå söt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

chikan
0

Gullungarna! De har verkligen växt till sig och blivit riktiga små charmtroll.

AnneAlva
0

Supersöta! Kyss Jag tror nog också att Cembolina/Otis är brunmaskad, hon ser väldigt brun ut på bilden iaf.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

#9 Ja, den kalla färgen som hon hade på öronsptsarna då  ni var här och hälsade på har blivit betydligt varmare nu, och ser klart brun ut.

Det jag funderde på var att hon har så ljusa trampdynor, men det kanske är för att hon är så ung ännu?

Melle_bus
0

Så söta, du kan inte tänka dig att sätta ut Celesta på foderFlört…………..helt klart det ljuvligaste jag settKyss

miano
0

OJ, vad de växer de små söta livenGlad

Jag tror också fortfarande på brun maskat,då får hon vackra blåa ögon.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Avots
0

#11 Visst är hon söt, men som det ser ut nu, så är jag inte intresserad av fodervärd till någon av katterna i denna kull.

I dag har Cittra blivit tingad, hon skall bli en riktig Stockholmare och flytta in till stan. Hon får en cornish rex hona till kompis i sin nya familj!

MyTwiggs
0

#13 Vad kul att lilla cittre blivit tingad! jag älskar hennes tokblick!

www.mytwiggs.com

Sewena
0

Cymbal har fastnat på min näthinna..o jag är inte så förtjust i vita katter men han är ju så söt!!!

aggeelin
0

Åååå Celesta var något av det sötaste jag sett… Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

# 16 Hon är ju fortfarande otingad, celesta, så slå till du,så får du ett syskon till ännu en av våra katter ;) Hihi!

www.mytwiggs.com

Spotless
0

Söta små du lyckats fånga på bild. Min favorit är helt klart Cittra!

aggeelin
0

#16 … jo gärna men jag säger som förut - det går inte att övertala husets husse att ha fler katter - tror inte det finns några argumet som biter (jag har tänkt mig att vänta fem år minst innan jag börjar operation övertalning) själv skulle jag kunna tänka mig minst en till…

MyTwiggs
0

# 19 Tråkigt! Du har inte funderat på att byta husse då?  Hihi! Vi vet en husse som skulle behöva en matte, och han gillart katter ;) Hihi! Skämt å sido!

www.mytwiggs.com

aggeelin
0

#20 Hmm… ja frågan är vilket som är bäst… vet flera som är nöjda med bara katter…

MyTwiggs
0

# 20 Exakt :) Hihi! Myra och jag skulle nog aldrig kunna skaffa några karlar, men å andra sidan är vi ju redan två.  Katter räcker nog gott :)

www.mytwiggs.com