Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 289 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 25 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En vinterdag i marskattens anda på min ära! Här är det vitt. Snöfall ute och snöskall av Fritzipitzie inne. Igår hade han en riktig mysstund trots hormonerna och han låg på min mage framför TVn och lät mig dra i hans öron, som han älskar så mycket när man gör. Han är gapig som tusan, men har ännu inte kissat ett stänk på fel ställe (förutom hos extramatte i göteborg då). Han är för go, dendär!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

chikan
0

"God" morgon. Jag är tillbaka på jobbet efter fem dagars ledighet. Det är inte alls roligt… Ska försöka hålla mig sysselsatt hela dagen så att den går fort.

#0 Snygging!

Medea
0

God morgon!

Här vräker snön ner, har kommit en dm inatt, och fortsätter det så här så har vi nog två dm till innan lunch… Ska bara ta det lugnt idag, städade igår så idag ska jag slappa!

#0 Aha, ännu ett släktdrag? Mini älskar när man drar i hennes öron! Glad

MagicPaws
0

Idag är det Idrils födelsedag!!!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

LinusCRX
0

God förmiddag!

Är helt omtumlad efter helgens upplevelser och framgångar för båda kissarna. Lite "bakis" känsla i kroppen… Skrattande

Idag har jag varit på en anställningsintervju och ni får hålla tummarna får att det går vägen denna gång. Mycket intressant jobb!

Ha en bra tisdag!

Leffe
0

#4 Det går säkert bra - håller tummarna. Dagen går i lugnets tecken. Lite stådning. Ingen hockey - herre jösses vad göra

Sköt om er

Lullan1
0

God kväll!

Är lite rastlös… det kryper i kroppen, typiskt när jag är ledig…

Funderar på att gå ner på gymmet och köra en runda, men jag tränade rätt hårt igår så det är nog egentligen ingen bra idé. *suck*

#4 Lycka till!