Bilder på Abraham.

Mmm, vilken gosing! Hur söt som helst!

Vilken söt liten kille!

Ja, han är stilig. Bara för en liten stund sedan tappade jag bort honom………han fans tame tusan INGENSTANS. Jag letade och letade, hade han lyckats att ta sig ut?? Kolla ute men ingen katt. Kolla i alla skåp, ingen katt……ÅNGEST!! HJÄLP jag hade satt på en maskin med tvätt!!! Ut med alla blöta kläder….TUR ingen katt. Började bli riktigt rädd, satt han fast någonstans 400 kvm är stort………Locka och ropa….var är han?? Går in i köket, där ligger han i vår sons matstol och sover, JÄV.. katt!! Det är skillnad på att ha en människo baby, den ligger ju kvar där man lägger den. Det här lilla spinkot är som gjord för att gömma sig, det är tur att han är söt.
Han har supersöt näsa och är jättefin!!!

:-) Vänta tills du har flere av dom. Före jag skall bort, brukar jag ge lite mat till katterna - mest för att få dom fram till köket så att jag har koll att ingen är instängd eller borttappad! ….Känner mycket bra till den där ångesten!

Vilken ljuvlig röd kille…med rosa gosnos!!
Grattis till din underbart söta lilla katt! Jag är verkligen svag för röda katter och Abraham är en pärla.

He he he, det där är inte roligt, man hinner bli rätt uppjagad innan man hittar det lilla livet. Supersöt näsa har han!

Tack, vad kul att ni tycker han är fin. Jag tycker att det häftigaste med honom är att han är så varm. Det var det första jag lade märket till när jag träffade honom första gången. Jag ser fram emot när han blir större.

Vilken söt liten kille ni har!! Jag älskar ochså att katterna/kattungarna är så varma..skönt när värken i lederna gör sig påmind..

Vilken fining!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.