En liten glädje tråd
Efter en lång bilkörning och en ton (minst) med aldels för goda kakor
blev det bestämt, Det nafsande monstret och nog vackraste lilltjejjen någonsin, (helt opartisk)
alias Neffie ska få komma och bo med mig!!
Säkerligen kommer jag att överrösta er med bilder och utrop allt efter som och säkerligen kommer jag komma med frågor och funderingar då detta blir men första cornish.
Men o vad roligt och tack så jätte mycket Anne (med sambo såklart) för kakor och bilder, trevligt sällskap och sist men inte minst för förtroendet att få ta neffie :)
/ Varma påsk hälsningar ifrån Elizette

ååååh - grattis med en snygging! Väntar spänt på en bildbomb ;)
Vad härlig att hon äntligen ska flytta hem till er! Lycka till, vi ser inte bara fram emot en bildbom, vi kräver det! 
Grattis och lycka till! Ja kakorna var goda, jag fick ju med mig ett lass när jag gick hem.Mmmmm jättegott!Tack Anne.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis grattis! Hon är verkligen en riktigt personlighet den där katten, ni kommer nog få många härliga stunder tillsammans. Jag ser också fram emot att bli bildbomad så vi får se hur hon har det i nya hemmet.

#0 Tack själv! Det känns jättebra att Neffi ska få komma och bo med dig och de andra "tanterna".
Just nu håller hon på att peta ner pennor från skrivbordet och går och buffar på händerna för att få uppmärksamhet, allt under ett våldsamt spinnande såklart! (Det är ju Neffi vi talar om…
) Tog lite bilder på fröken igår, ska maila över dem men bifogar en här. Vi övar kommandot "spela död", bilden är en aning mörk, men det viktigaste syns. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis!! En liten sötnos det där!
#5 cool bild!

Grattis! Tror inte att du kommer ångra dig. Träffade fröken när hon var 12 veckor och hon var helt underbar! :)
Grattis! Ja, bildbomber vill vi ha 
#5 Spela död - ser ut som likstelheten har slagit till rejält 

..underbart foto….vilken sötgroda…..vild gissar jag…ha ha ha…grattis till blivande "mamman"…
Underbar katt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Så härligt att Neffi fått ett hem hos dig - Hon en väldigt snygg ung dam !

Grattis och välkommen hit! Du kommer knappast ångra Dig, det blir snart en till crx tror jag. Det brukar nämligen bli en passion…

Grattis!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#12 Passion? snarare besatthet eller nödvändighet… man blir galen av att bara ha en *haha* och sen blir dom bara fler och fler konstigt nog :P
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#14 eller hur 

# %, tack för bilderna! Heelt underbara!
Tack allihopa för gratulationer och pepp!
Kommer inte att få hem det lilla monstret förrens om 3 helger, hur jag nu ska orka vänta 
Men när hon väl kommer, kommer ni nog få höra om det, med råge 

Härligt! Lycka till!

Grattis till en underbar ras! Jag säger som de andra..du kommer inte att ångra en enda dag…jo kanske när hon löper men det går över…