SK i helgen?
Så, tycker det är dags för en uppsamlingstråd för alla som ska ställa ut i helgen (hittade ingen anann tråd om detta) :D
Vilka kommer och med vem?
Själva är vi där på lördagen med Lilla Sprutt i klass 12 och en Sphynxherre i klass 11. På söndagen har vi med oss en Sphynxhane i klass 9 :) Ska bli jättekul, har inte ställt ut på länge och ska bli kul att träffa många bekanta utställare ;)
Jag har anmält och betalat men kommer inte. Har haft magsjuka bland kissarna och stannar hemma för säkerhets skull.Vill ju inte sprida ngt elände OM det nu smittar.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 Oj vad tråkigt! Hoppas de mår bättre!

Kommer inte men är SÅ utställningssugen! Men jag får ge mig till tåls till Norge-utställningen då jag ska vara "handler" åt en uppfödare och få krama massor med urläckra CRX-kattungar!! 
LYCKA TILL och krya på er ni som är sjuka, både katter och mattar!
Jag har ingen sjuk i dag, men håller andan och hoppas att ingen insjuknar.Det räcker nu.
Vi kommer med våra ungtjejer. Sessie är inte naken, men har inga lockar i den väldigt korta pälsen. Hon tävlar om cert för första gången (blir 10 månader imorgon). Egentligen borde hon kanske stanna hemma tills pälsen blir bättre, men vi tycker att det är bra övning för henne och dessutom skulle Maya sakna sin bästa kompis om hon inte var med. Maya tävlar för sista gången i klass 11, hon blir 10 månader nästa vecka.
Det ska bli roligt att träffa er andra!

..anmälde men kom ju inte med….agh….
..kommer och tittar om inget inträffar….
Lycka till i Finland Linus o Monika…
Jag kommer jag… med Monikas Charlie
- Tack Monika för att du låter mig låna halva Grabbarna Bus !!! - Min egen Kenny kommer också och förhoppningsvis r även deras syskon. Håller alla tummar och tår för att vi får ihop det !! Det ska bli KUL att träffa er alla och se era fina missar !

Såg att SK lagt ut hur många CRX det kommer .26 på lördagen och 17 på söndagen är det anmälda.
Själv bidrar jag med två kastrater.Stella grupp sju klass 6 och Crille grupp sju klass tio.
Stolt ägare till tre La permer
minus min HP båda dagarna…

Med flit skrev jag anmälda och inte kommer.Trist att du inte kommer.
Tyvärr kan jag inte ens komma och titta……..
Är på Gotland på 50-års fest på påskafton, kommer tillbaka på tisdag.
S*Pontemonte´s Tyke, aka Tage ska ställas ut tror jag i alla fall.
Lycka till Linn, och er alla andra förstås!!!!

Och jag kommer inte heller som planerat, är genomförkyld och får stanna i sängen Mauritz är anmäld på söndagen så det blir ytterligare en absent då….
Och jag missar att få se förra årets drömkull live, snyft.
Men, lycka till alla Ni andra, jag håller tummarna hårt för alla "våra" fina rexar!!!!

Ojoj, vad spännande med så många! Ser fram emot att få träffa alla och ha en trevlig utställningshelg :)
Suck … även mitt deltagande blir begränsat 
Tamsin kommer inte pga sjuka kattkompisar. Ruth kommer inte heller pga skadat öga .. både jag och veterinären hoppades och trodde att hon skulle vara OK tills i morgon , men icke..
Jag hoppas, innerligt att tre svartvita pojkar kommer i alla fall… och Libelle på söndag…
Jag har också oflyt som man säger därhemma.. så jag tar inget för givet just nu…
Men roligt blir det att träffas i alla fall !!

#15 Nej vad tråkigt med Tamsin och Ruth! Men du ska väl ställa i kullklass och då räcker ju 3 grabbar… Eller? Ska bli jättekul att se dem som kommer iaf :)
Jo fast det är just det - det MÅSTE bli tre… håller tummarna för att det fixar sig …
Vi ses i morgon …
OT Vart har min Avatar tagit vägen ? Hrmm har jag loggat in fel på nått sätt.. Vi så att säga resettade datorinställningarna och allt förinställt är borta…
Aj Anki_H kontra Anki.H hrmmm sorry jag är samma…
Oh nej, jag som hade sett fram emot att få se Tamsin och att få träffa Camilla jättemycket
.
Håller tummarna för att alla killarna kommer i alla fall
.
#18 Det hade jag med och Camilla är själv superbesviken (vågar jag skriva i hennes ställe.. )men ibland går det inte som man vill)
Vi som inte är där får väl en rapport sedan

Hur har det gått?
Jag är jättenöjd !! Alla kattungarna fick superfina bedömningar och även om Milo (BP) tyckte att allt utom att vara i min famn var pest så gick det super bra !
Kullen blev BIS kull kategori 3 i konkurrens och jag är så glad och stolt över "mina" tre grabbar ! Speciellt de två som fick klara sig utan sin "riktiga" matte och/eller husse.
Sedan blev min egen Kenny BIV (av fyra) - eftersom jag inte skrev något alls denna gång utan mest gosade med Milo har jag dålig koll på övriga, men jag vet att det gått för flera forumiter..
Sedan är jag liite ledsen i ögat också för Milo ( en av de tre i kullen ) söker nytt hem pga snabbt påkommet ändrade levnadsförhållanden för hans ägare Catze.. Törs nog säga att hon är ännu ledsnare än jag… Separat tråd kommer…
Grattis till resultaten

Här kommer vi med våra resultat :)
Lilla Sprutt fick EX 1 och förlorade BIV:en till Ankis Kenny. Vår egenuppfödda nakenfis, Vanja, 8 månaders muskelknippe tog EX 1, blev NOM och vann BIS-junior med alla domarnas enhetliga röster!!! Vi kunde inte vara gladare för hans skull!
Imorgon ställer vi en nakenfis och våra "barn" från vår hoppsankull ska ställas ut i huskattklassen av sina nya ägare - ska bli sååå spännande att få se dem igen, har inte träffat bröderna sedan dem flyttade :)

#22 Grattis! Klart dina fina killar ska bli BIS, härligt att få det bekräftat bara. 
#24 Grattis till lilla nakenfisen! Och lycka till imorgon!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis till alla vinnare. Jag önskar såååå, att jag varit där och fått träffa er!

Grattis Anki, vad var det jag sa!!!!

#22 Grattis Anki! Vad kul att Kenny blev BIV trots att han är så ung! Jätteroligt med BIS-kull också.
#24 Grattis till nakenfisens fina resultat!
Hur har det gått för alla idag?
Jag är såå nöjd
Libelle fick sitt cert och blev NOMinerad !! Trots att hon är "ur päls" just nu - och hon var lite rädd men lugn och fin !
GRATTIS Anki!

Jag säger som Anki Cert och nom idag Cert igår

Grattis Anki och Monica!!
Tack alla - jag är glad och stolt..
Vet att ytterligare en forumkatt var i panel… undrans om vi ska skvallra ?? Jo.. kan inte låta bli Spotless Qat blev också NOM !

Men ohh så roligt, jag är verkligen jätteavundsjuk på er som fick vara med, snyft. Massor av grattis till er alla!!
Grattis till era fina resultat!

..jättegrattis till alla fina iFocusrexar….
GRATTIS till alla fina framgångar!!!! Roligt att läsa att det har gått så bra för ifokuskissarna.

Grattis alla!!!
Det var kul att träffas - synd nog missade jag några!!
(jag hade "prata-katt-abstinens"…
….jag är faktiskt tyst ibland också
!)

#33 Vad rar du är Anki!
Förutom att Qat-fnatt var i panel på söndagen (fick sina CACIB lö och sö) så fick IC S*Spotless Lotus draget cert båda dagarna. Han är för tjock nu och det har han inte råd med.

Grattis till alla som varit på utställning!! Jag längtar själv till att få komma ut, men det kommer nog inte att bli förrän efter sommaren…