Sioux-kullen 9 veckor
Har suttit och redigerat bilder och lagt ut på sajten (www.shaneequas.com) men en bild får ni gotta er åt här så ska jag se vad jag hittar bland mapparna sen. De var till vetten igår både bilresa och besöket gick jättebra! De sa inte ett ljud när de vaccinerades och de charmade veterinären. :) Snacka om bra reklamkatter för rasen … ;)
De har hela huset till förfogande nu och rejsar hejvilt, de sover med oss i sängarna när de inte hoppar och skuttar och använder oss som trampetter eller vad det nu heter …
NU ska jag lägga mig fast först får jag ta hand om allt de rivit ner. Nattis!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Åhh vilken kanonbild- på jättesöta kissar!!
Helt kär i översta högra och nedre vänstra…men alla är söta förstås!
Fiin hemsida!!!
Sötaste i världen <3

Vilken bild! Milde tid så söta!
Kär? Det är bara förnamnet……
Men sötnosarna då! Jössesamalia, nu är det till att vara stark och ha mycket förnuft som kan överrösta viljestyrkan.

Nu vill jag veta hemligheten bakom att få alla kattungar på samma bild, och dessutom tittandes åt samma håll! Hur bär man sig åt?!
De är så fina dina skruttar!!
Urfina småttingar
.
Får de verkligen vara så söta?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jättesöta!!! Vem är sötnosen längst ner till höger… jisses… 

De är ju så fina!
Och vilken fin bild, jag önskar att jag var lika duktig med kanmeran.
Tack allihop för era gulliga ord - IGEN! *ler stort och glatt*
Bilden föreställer överst fr vänster Sickan och Aki, nederst fr vänster Winnie och Wapi.
#1: Tack!! De du menar är Aki uppe och Winnie nere. :)
#2: Tack! Och ni är inte partiska alls förstår jag …?? *skrattar*
#5: Hemligheten är KATTVIPPA! De är helt mållåsta och som galningar efter dem, ingen får ligga framme och skräpa för den slaktas direkt!! Mest älskar de som låter … ;) Inga problem att ta kort, iaf inte de här gångerna …
#7: Det borde de inte få vara för det blir svårt att skiljas från dem …. men de är lagom söta nattetid när de river och busar under täcket (ni ska se mina riviga ben ….).
#8: Det är Wapi, vår blivande avelshane! :) Tack, jag har lånat en bra kamera oxå så det är nog kamerans förtjänst …. *rodnar*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Jag kanske låter tjatig, men jag måste bara få säga det igen…
De är alldeles för söta och älskvärda dina linslusar, fantastisk bild du har lyckats ta!
Har du hittat hem till alla än? (säg ja ja ja…) 
#11 Ska det inte postas en till Gotland 
#12 *fnissar* Ja, vilken bra ide! Bara att stoppa i en färdig påse med porto på! 
#13 Såg att Posten hade "platta" påskägg att skicka… kanske ett sådant ;-)
Dem blir bara vackrare hela tiden dem små!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
så söööta!
Så gudomliga dom är!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Ååå så söta, vilka underbara ljuvligheter! Vill ha!!!