Mitt lilla pucko...

Anna, en älskansvärd tjej, hon är ju kalas!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Så fin är hon och med den där färgen alltså…! Hon kanske satsade sina får på pälsen? Verkar så. 

Hon är underbar, min "favorit" bland dina kissar. 
Jag säger inte att dina andra kissar inte är lika fina men denna lilla damen är nått extra tycker jag.
Kul att ha fått se henne live också.

Hon är super snygg oavset hennes IQ
- vilken päls vilka öron
Jag tror att det inte är ett dugg fel på hennes IQ och att hon har massor av får hemma. men för att fånga bra hannar kanske hon måste dölja det…?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Snyggt pucko som sagt…Ursött sådant!
Hehe..på vilket sätt har hon inte alla får hemma??
Ska hon få bli mamma snart eller??
Appropå puckon så har jag ju ett här hemma…man kan undra ibland
- katter ska ju vara smarta….hihi..men Buffy….
#6 Haha men Eine då… - så du menar att det bara är "puckade" brudar som får bra killar??Där håller jag nog inte med…

Tack allihopa!!
Jag lovar, hon är inte så smart! Jag kan lämna henne i badrummet med dörren på glänt, alla katter kan ju öppna en dörr med lite hjälp, men inte Juppi. Hon sitter inne och väntar på att jag ska öppna, hon skrapar inte på dörren och hon jamar inte. Hon väntar. När jag öppnar så blir hon SÅ LYCKLIG! Hon spinner och jamar!
När jag badar henne så står hon och tokspinner. Hennes rygg är i en båge och hon trampar, trampar, trampar och trampar. Hon kelar och gosar med duschmunstycket och stoppar huvudet under vattnet. Jag har aldrig varit med om en katt som gör så…
Hon har dessutom aldrig fattat att hon heter Juppi, tror inte hennes hjärnceller räcker till för det…
Men hon är underbar 
#7 Näe, hon är ju mamma till Gunvald, Sissi och Mini så hon har ganska precis haft kull. Dessutom så har jag inte direkt någon hane till henne än….
Jag tror bara hon döljer sin intelligens. Varför visa att man är smart när man kan få hjälp 
Underbart vacker är hon !!! 

Tycker hon låter som en riktigt lady jag.
Väntar på att någon ska hålla upp dörren, sköter sin hygien utan knot och om du tilltalar henne Lady Juppi går det kanske bättre ;-)

#8 Hahaha….jag kan se henne framför mig sittandes stirrande på dörren……
Ja vad dum jag är…hon är ju mamma till dom sötnosarna -tänkte inte så långt….
Men- hon är som sagt urfin!!!
Hon är jättefin, Anna! Jag gillar verkligen henne och tänk att hon är så väluppfostrad att hon inte ropar och gapar när hon är instängd, som våra galningar gör …. Där sitter hon vackert och väntar på dig …. Och så skönt med en katt som älskar att duscha/bada!!! Kan bara gratulera!! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

..inte korkad smart…..när man låtsas att man inte kan…då får man hjälp….gå bara in på en bensinmack se storögd o hjälplös ut….säg….jag vet ingenting om *****vad ska jag göra…..ja bilen står här ute…..osv….
..hon utnyttjar dig Anna..och tänker så koooorkad matte är..
..hennes son Gunvald är en smart kille…han uttnyttjar alla här hemma…speciellt sambon….jo jag erkänner mig också…
#8: Hi Hi! Personlighet är roligare än en massa IQ!
Hon är en blondin!! haha
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#14 Absolut! Hon har högt EQ istället!
#15 Jo, det har hon blivit kallad emellanåt 

Men hallå, räcker det inte med att vara snygg?? 
Hon är underbart vacker och verkar ju vara snäll som ett litet lamm.