God morgon 20 mars
God morgon & Glad Påsk
Iris har sjungit för oss hela natten så snart är det dags för omparning.
I går fick vi också påsk egg från Johanna. sååå snygga är vår puffar och mycket populära. Skall ta kort på dem och visa upp.
Ha en underbar dag alla
God morgon, alla vänner!
Vi fortsätter jobba för att öppna vår shop! En fågel pep om att det fanns önskemål om leveranser före utställningen i maj… och vi kan meddela er att det lyckligtvis kommer att kunna fixas, om inget oförutsett händer :)
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon,
Är lite trött för jag var vaken halva natten och "tvingade" en vän att göra slut med sin så kallade pojkvän (som inte ens erkänner för sig själv eller sina vänner att de är ihop). Jag hoppas verkliten att hon kan vara stark nu och inte gå tillbaka till honom.
Hoppas er dag blir fin! Själv ska jag njuta av min första av fem lediga dagar (helt utan godis dock!).

Hej, hej!
Här verkar det än så länge vara strålande väder. idag är det en heldag med besök hos våra två fodervärdar för att gosa lite med Sphynxen Domino som bor i Akalla och sen till Katja som bor i Hökarängen - hoppas kunna få många bilder på hennes mage så jag har bildbevis på att det faktiskt är nåt på gång, har själv svårt att tro att parningen faktiskt lyckades :D
Hoppas alla här har en underbar dag!

6 timmars arbetsdag och sedan bär det av till stugan med alla missar. Det ska bli så skönt! Måste nog stanna i Kristinehamn på Karamellagret och köpa påskgodis, i fall påskkärringarna letar sig ut 8 km ut i skogen till vår stuga 
Ha en skön påsk allihopa!

#4 HAHA- så det är bara till ev. påsk-kärringar alltså?
Men..det är klart..påskkärringar är vi väl alla nu till påsk!
(och påsk-gubbar …som snor allt godis från kärringarna-precis som när man var liten - ur kaffepannan..)
Ha en bra dag-alla!
Ny medlem av vår familj sen igår, se egen tråd som heter Nytillskott i familjen!
Idag strålande sol! Mina svärföräldrar kommer på fika, kan tom sitta ute på vår gigantiska balkong och njuta av solen.
Hoppas alla har sol och en fin dag!

Godmorgon!
Idag vaknade jag tidigt fast jag trodde jag skulle sova hela dagen efter igår. Det var full rulle hela dagen, och naturligtvis står kattrelaterade saker för den mesta tiden.
Runt lunch kom en tjej hit för att träffa Neffi (och oss) och det blev bestämt att Neffi ska flytta till sin nya fodervärd i mitten av april. Jätteglad att hon ska få ett alldeles eget perfekt hem, men lite ledsen i smyg för hon är så underbar att det blir toksvårt att skiljas från henne. Hon har verkligen växt fast i mitt hjärta.
Senare på eftermiddagen/kvällen åkte vi till Stockholm med Attilas köpare för att hämta hem vårt nytillskott på avelshanesidan, S*Magicbrook Jacques Clouseau. Han och Attila (numera kallad Linton) kom överens nästan direkt, tog ungefär en kvart innan de busade runt som om de aldrig gjort annat. Sent på kvällen lämnade vi den lyckliga kattduon och begav oss hemåt glada i vår vetskap om att allt löst sig till det bästa. Bifogar en liten bild på Clouseau och Linton som är så sööööt! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag. Nu är det bara en löpande hona i hushållet och den enda katt som sover just nu är parningskungen Pysen och den löpande honan. Så för tillfället är det lugnt och skönt här. Ska se på hockey i eftermiddag - damfinal och den kvarvarande herrkvartsfinalen. Vann på vad igår att Malmö skulle slå Leksand. Har lämnat spel på att Timrå ska bli svenska mästare. Vi får väl se. Lycka till med parningar o.dyl och ha en riktigt trevlig helg
Sköt om er
#8 Men Leffe då! Nu får du skämmas som spelar på att något lag ska slå MITT lag! 
Finns det fler lag då
God morgon, ni är roliga ni. Vissa dagar, som i dag, är det massor av kul på tråden. Så vad kan jag bidraga med.Ja strålande sol är det idag, och jag har vaxat och polerat kvasten inför kvällens tjejträff..Se upp däruppe!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Så om vi ser en nypolerad kvast ikväll på himlen, så vet vi att det är Eines 
Här händer inte mycket mer än att min ska bjuda mig på middag ikväll

God morgon !!
Jobbat kort dag idag och nu ledig i fyra…uuuunderbart…ska sooooova på mornarna och äta påskgodis all min vakna tid.
Hood tröjor till SNRF låter perfekt…va'glad jag blir..ja säkert La_Joz också..
Missarna är glada att få rå om sin "mamma" o "pappa" flera dagar….ingen som ska iväg tidig morgon…
Ha en jättebra skärtorsdag !!!

Ikväll ger jag mig inte ut i den snöstorm det är här - inte ens med kvast!
Är rädd att jag hamnar någon annan stans än Blåkulla….
God natt säjer jag nyss hemkommen från arbetet. Ska sova ett tag nu sedan hela påsken ledig. Påskaftonen kommer att vara fulltecknad med ost och kex så mycket vet jag.