Kan han bli MER "hanig"??
Ja Ravi är ju en ung herre på 8 månader som verkligen vet hur en RIKTIG hane ska vara och agera.
Här liggandes mellan två snygga sexiga brudar och visar sin slappa coola stil som bara en RIKTIG hane kan ha :P
Eller vad säger ni?
Till vänster ligger S*Zoot'z Bellini (cremesilvermaskad) och blivande mamma till lilla herrns barn, Ravi som jag kallar honom heter egentligen S*Shangri-La Felin Ra-Horakthy (rödmaskad) och till höger är ledaren i flocken min första CRX S*Härskarringens Idril (blå).
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
åh han är verkligen ur vacker! och vilken cool stil!
jätte fina kissar
Haha! Vilken otroligt avslappnad pose. Skön kille, och väldigt snygg!
Han är en riktig matchoman!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Underbar bild. Man kan liksom inte ha det så mycket bättre än så.
Hahaha
Vilken häftig bild, #0
Skrytgubbe också, visar upp allt…..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#8 Haha nä han är SJÄLVSÄKER… haha

Han ser ut att vara en grabb som kollar tipsextra på lördagar, iförd nätbrynja och med folkölen i ett stadigt grepp.
#10 ASGARV haha ja om han varit människa så säkert hade han gjort det. Just nu sjunger han för fullt att han vill ha damer men får inga tyvärr. Han ska endast para en hona till efter Bellini och den honan blir 1år i Augusti så han får gott vänta. Stackaren.
#12 Haha så snygg kille

haha vilken underbar bild och så typisk "kille ställning" vi hitter också abbe i olika "funny" positioner.
Ja men Ravi VET ju att han är avgudad av framför allt alla tjejer (han har hånglat med alla mina tjejkompisar) så han tycker som att det inte är mer än rätt att han delar med sig av sin skönhet, dessutom kräver hans gudomliga skönhet mycket sömn i alla de möjliga ställningarna för att bibehålla det.