Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 245 ggr
Leffe
0

Tre löpande honor

Här hemma springer tre löpande honor omkring och kastrathanarna håller på att försöka para. De tar tag i nackaena och sedan är det stopp. Den enda som vet hur man gör är gamla Pysen, men han sover som en stock helt slut. Så nu är det locksånger från honor. Skrik och fräs från honor samt snarkningar under täcket från Pysen.

Så här hemma är livat värre!

chikan
0

Haha! Vilken cirkus. Låter som att du kanske inte behöver kolla på melodifestivalen imorgon för att få höra lite skönsång då? Räcka ut tungan

Daniella
0

Stakars dig Leffe!

Leffe
0

#1 Behöver ingen melodifestival. Har den ju som sagt i live här hemma. Behöver inte se Let's dance ikväll heller för löphorna och kastrathanarna dansar omkring här. Nu dök Pysen upp, åt en bit, och parade Sessan och kröp sedan tillbaka ned under täcket

LinusCRX
0

Hahaha…. kan inte låta bli att skratta åt era kommentarer  Pysen är för skön Skrattande

Leffe
0

Nu har de tre börjat lugna ned sig, men Pysen är glad ändå - men inte jag - den fjärde och sista honan har satt i gång och hon har riktig operasång

Eine
0

Det smittar, jag har två som tjoar nu….

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

SandraK
0

Det är mars…Skrattande

Eine
0

javisst ja, det tänkte jag inte på!

Leffe
0
LinusCRX
0

#7 Skrattande

cherish
0

Ja jösses, din stackare!!! Tre katter som löper samtidigt!! *gaah*Jag har problem med Phoebe som löper igenom (antagligen) och vill UT och ylar och ylar, vilket hon aldrig gjort förr om åren .. undrar om det är nåt speciellt med mars i år … skottåret ..??! Tänk om jag haft TRE Phoebesar hemma samtidigt …. *brrrrr*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MagicPaws
0

#11 haha skulle du inte velat ha det :P :P

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

MariaW
0

Nu har Sara börjat löpa också, och jag har också en hane som snällt försöker para, men inte den hanen man skulle kunna tro Björne utan min snart 10 årge bostonterrier Wilgot som försöker göra Sara gladSkrattande hm undar hur de bebisarna skulle se ut…

cherish
0

#13: *asg* Förlåt Maria, men jag sitter och skrattar så jag kissar på mig!!!! Ja jösses …. undrar HUR de skulle se ut???! Flåt Leffe, det blev lite OT …. *tårarna sprutar*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MagicPaws
0

#13 Men hjälp…. vilken kombination *haha* TerrierRex!!! låter farligt!!

Eine
0

Vilken rExterriör de skulle få haha

LinusCRX
0

*asg* Skrattande garanterat uppåtstående stora öron… Han måste ju se Sara som en bostonterrier…hon har ju färgerna Flört

MagicPaws
0

#18 hahaha ojoj fått dålig syn på äldre dagar eller? :P

MariaW
0

#18 hon har ju alldeles för lång svans för att vara en boston, men det kanske är den han gillar…

Det lustiga är att när mina boston tikar löper fattar han inget förrens det är försent men Saras löp har han koll på, men det klart det är ju svårt att missa en skrikande och desperat ålande kattGlad

MagicPaws
0

#20 ASGARVAR *trillar snart av stolen*