God morgon 19 marts
God morgon
Var på Ilva och köpa säng + madrass i går. Den gamla är nu så sliten att det inte går att sova på. Hade tur och hittade ett utställnings exemplar av den sängstomma vi ville ha till halva priset. Inte en repa hade den så det var verkligen ett bra köp. Så från tisdag kommer vi sova som kunger 
På lördag skal vi träffa vår lilla guldklimp Nova eller DK Yeoman Izanova of Wasa-Gathi som hon heter på söndagar

God morgon, en vit dag idag igen. Ska ut och kana men bilen idag och hoppas jag kommer hem med den hel ;)
#0 Det är en verklig liten guldklimp ni ska ha hem, lycka till med henne. Och föresten sängen var ju skitsnygg =)

Jag jobbar med lite nya tryck som jag ska försöka lägga upp på hemsidan som i så fall publiceras under kvällen.
Idag ska vi åka till veterinären, Jag, Elvis, Allan, Janos och Trisse. Håll tummarna för oss!
Nu snöar det!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Oj vad stor Otis har blivit! vår lillflicka!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon vänner!Gullig katt och snygg säng smirik!
Ha det gott alla, och fira Timrå ordentligt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 När du är klar tala om adressen så vi får titta. Och du glöm inte göra en länk hit så lägger vi in din sida på vår Länksida.
#6. Här firades det i går kväll med en whisky. Vann dessutom på vadslagning när Timrå vann - vinst hela 16 kr. Nu får man lov att titta på den återstående kvartsfinalen eller den spännande kvalsereien tills semifinalerna kommer igång med Timrå i spetsen
#7 Grattis till storvinsten LeffeD. 
Jag som bott i Sundsvall håller också på Timrå förstås.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 7 Det ska jag göra!
www.mytwiggs.com
Ni får en liten bild från min arbetsdag.
Veterinärbesöket gick bra, beroende på hur man ser det.
I kväll kommer hemsidan!
www.mytwiggs.com
#11 Jag blir så sugen på att komma och hälsa på hos er, kanske ha en studiedag i ateljén kombinerat med kattgos och kameraprat! Det vore nåt det istället för att sitta och pula med kartor på jobbet. :)
Men nu är det snart ledigt i hela fem dagar! Ska kompa imorgon. YES!
Här är -3 grader och lite snö på backen. Peleus har suttit ute i rastgården i en halvtimme och spanat på nåt som kanske rör sig ute i buskarna. Så vinterklena är ändå inte rexarna! Phoebe med mjölkbaren förpassade jag snabbt in i värmen igen.
God kväll!
Nyss hemkommen efter spinningpass, och sitter här ganska trött i benen för tillfället! Men jag känner mig peppad och glad trots "spagettibenen" 
# 12 Du är så varmt välkommen!
www.mytwiggs.com