Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 301 ggr
Avots
0

God morgon 18/3

God morgon på er alla!

I dag kom jag upp i tid, såg fel på klockan och steg upp en timme förtidigt! Skall till arbetet i dag för första gången efter 6 veckors sjukskrivning, skall bli spännande…

Ute är det snöväder, alldeles vitt på marken, skönt att dubbdäcken sitter kvar!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är det också helt vitt ute, och det ska det blir på väggarna också! Idag ska vi måla över alla gammla skrämmande väggmålningar på väggarna uppe i vårt vindsrum. Det är mycket man får se när man flyttat in i ett före detta säkthus.

Lycka till på jobbet Anki!  

Bifogar en väggmålning…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

God morgon. Här är bilarna som är parkerade vita för övrigt är det blött.
Lycka till på jobbet resp lycka till med målningen

Sköt om er

chikan
0

Godmorgon! Trots snöväder fick jag en knäpp idé igårkväll: "jag går och tränar imorgon INNAN jobbet", jag tänkte nog att det mest var en knäpp idé och att jag aldrig i livet skulle ha lust att faktiskt göra det imorse. Men JOO! Jag har tränat! Innan jobbet! Jihoooo! Heja mig!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag klev jag upp runt 07.30, har i lugn och ro ätit frukost och håller som bäst på att baka bröd. Under jäsningen kan man ju inte låta bli att kika in på iFokus. Skrattande Dagen bjuder inte på så mycket i övrigt, ett styrelsemöte ikväll bara. Ska ägna dagen åt att göra en sammanställning av SVERKAs årsmöte hade jag tänkt.

#1 Ett gammalt sekthus minsann, det låter rätt otrevligt tycker jag, ni gör helt rätt i att måla över alla tokigheter de kan ha prytt väggarna med! Ni kanske kan måla dit något eget istället, ni är ju trots allt konstnärer båda två. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 4 Ja, vänta bara tills ni får se våra egna väggmålningar! Vi ska ha jättekatter på väggarna!

Här är en till sektmålning. Buuuu!

www.mytwiggs.com

Anna77
0

#5 läskig bild..

Idag snö och sol. Min ridning blev inställd idag, jag som skulle rida för första gången på sex år idag..så blev det inget..snyft.

Ha en fin dag!

Eine
0

God morgon-middag alla vänner. Det blir nog till att bränna rökelse god också , i det gamla sekthuset.Att bara måla över eländet räcker inte…Ha det gott alla!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 7 Lita på det! Vi eldar nag champa där uppe så mycket vi orkar för att driva ut det onda, men det blir slut på rökelserna när katterna får tillgång till vinden. katerna gillar nog inte rökelser…

www.mytwiggs.com

Eine
0

mina katter tål rökelse….de behöver ju inte sitt och dra in det direkt…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Inlägget är låst för nya kommentarer