Nya vårkollektionen!
Dags att fräsha upp garderoben? Nu är de nya trycken på g. Här är prototyperna. Vi funderar på möjligheterna att trycka missarna på bersällning efter era katters färger…. Vad tror ni om det?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
och en hood… Lite dålig bild bara 
www.mytwiggs.com
Jag tyckte att de var jättefina! 

..jättefina….jag skulle gilla min "katt" i färg….
vilket pris har du tänkt dig för en hood..vilka färger på tröjorna el hade du tänkt endast vita med tryck…fast en vit med svart katt är ju snyggt förstås..till mig också som är mörkhårig…

dem är super häftiga - ser proffs ut
Snygga!!

Snyggt!
#3 Visst! Vit med svart katt skulle ju vara supersnyggt! Vi har inte satt priserna ännu, men för en hood skulle jag tro att det kommer att landa på 250-300 kronor för egen kattfärg. Förhoppningsvis inte dyrare. Det är lite tidskrävande innan produktionen är i full gång.
Tygkassar, T-shirts, örngott, små tygmärken och lite andra saker är också på gång, samt en del smidesdetaljer som gravprydnader och krokar.
Dörrskyltar med eget stamnamn i keramik, smycken mm dyker också upp.
Jag lovar att visa smakprov när prototyperna är klara!
www.mytwiggs.com

#7 spännande 

..kanon..då vet du att i alla fall en intressent finns till vit hood med svart katt..storlek small eller x-small om det är "stora" storlekar…..ja på "hooden" alltså..priset helt rimligt…får man härlig bärnstensfärg på ögonen..??

Åh! Så snygga! Vill ha, vill ha!!!
Är det dragkedja på hooden? Eller är det en sån klassisk "hel" variant?
Skulle ju vara riktigt kul att ha en sån när man är på utställning! Uppfödare har ju många gånger tröjor med egna stamnamnet på, men för oss som inte är uppfödare eller de som inte vill ha sitt stamnamn på tröjan är det ju perfekt!
Jag är precis som A-M.H intresserad!
#7 Ingen hemsida än med bilder och priser gissar jag. Min avatarbild på Ravi skulle vara snygg på en hoodtröja :)
Lite andra saker jag kan vara intresserad av helt klart. :D
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
# 9 Bärnstensögon, javisst!
# 10 Tröjan på bilden har dragkedja. Vi får se vad det kommer att bli. Troligen kommer det att få bli dragkedjevarianten.
www.mytwiggs.com

..låter superb…min beställninga är inlagd…eran första…jo..jag är först..
..

#14 Du ska alltid va först och bäst! Aha! Det är därför du har svarta katter. De är alltid först i katalogen på utställningar! 

#15…hmprf….hmprf…tänk det har jag aldrig tänkt på..att de svarta är först..i katalogen…..
….jag vet nog vem som var först å bäst i Halmstad….och det hade inget med svart att göra..
….helt O.T..är jag nu i denna tråd…
20:47 La_Joz "Nej, nu får jag 15min till, sedan drar jag ur sladden så jag inte har nåt val!"
21:59 La_Joz "#14 Du ska alltid va först och bäst! Aha! Det är därför du har svarta katter. De är alltid först i katalogen på utställningar!
"
Hihihihih! Jag KUNDE bara inte låta bli. Sorry MyTwiggs att jag spårar ur lite. Jättefina tröjor! Inget för mig tror jag, men snygga är de. Jag har lite svårt för grejer med katter på, kanske mest för att min omgivning har lite svårt att förstå min totala fascination för mina katter som det är ändå utan att jag också klär mig i dem. 

Jag tog faktiskt en paus och kollade på tv. Men sen var jag tvungen å gå in här igen och kolla på de fina tröjorna! 
MyTwiggs: När tror du att produktionen kommer igång? Hinner man få en tröja innan SNRF´s utställning i maj? Vill ha, VILL HA!!!
# 7. Grundkonturerna av din fina kisse skulle jag också kunna göra, men det skulle bli dyrt. Annars är det färgsättningen som jag kan härma. Om du skulle vilja ha ett härmat foto så kan du även få kattens namn/stamnamn etc, men priset skulle bli därefter. Jag håller med dig om att bilden skulle vara snygg på tröja! Snart kommer hemsidan, men den är inte riktigt färdig för publicering ännu. Håll ut!
#12 Ja, det blir lättare! Klart det måste vara dragkedja då ju!
Hon är såå söt!
#14 absolut! Du får göra beställningen lite mer specifiserad och korrekt så fort allt är klart och hemsidan kommer ut. Det dröjer inte länge! Ni kommer att få se det här på forumet!
#17 Men celina då! Man ska trå för sitt nörderi!
Hihi!
#18 Jag jobbar på det!
www.mytwiggs.com
#10 Men inte så bra egentligen att ha stamnamnet på tröjan med tanke på att man enligt reglerna inte får ha stamnamn eller liknande i närheten av domaren eftersom dom inte ska bli påverkade av det.
#20 Du gör bara samma katt som på din tröja med andra färger eller? gillar ju min Avatar så starkt på Ravis gudomliga huvud.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
# 21
Nej. Det är sant vid utställningssammanhang, och det är ju annars en perfekt utställningsklädsel. Kattens eget tilltalsnamn går ju alltid bra!
Som standard kommer det att finnas några olika konturer på katter vars färgsättning är valbar och kan fås efterliknade efter egen katt. Om jag ska göra en töja med just din katt på, katten på avataren, så skulle priset bli betydligt högre än på de andra, men som specialbeställning skulle det funka. Det är dock upp till din plånbok att avgöra ;)
www.mytwiggs.com
# 22 Jag kommer att ta fram ett antal bilder framöver.
Jag skickar dig ett meddelande angående det.
www.mytwiggs.com

#21 Nej, precis! Jag är ju inte uppfödare, så för mig passar det här utmärkt! Undrar bara hur det kommer sig att stora uppfödare har stamnamn på tröjorna… De kanske inte bär fram katterna själva, eller så är det bara på IDP det förekommer. På vissa klubbars utställningar står stamnamnet på katten till och med på bedömningssedeln.

..ååh jag vill också ha till SNRF:s utställning..skynda ..skynda…
# 26 Inte helt omöjligt! Hemsidan blir förhoppningsvis färdig imorgon, så att ni kan börja fundera på vad ni vill ha :)
Håll ut, vänner!
www.mytwiggs.com

#27 Begär du att vi ska hålla ut nu när du har visat så fina tröjor för oss!!!
Nä, skämt å sido, ta den tid du behöver! Ska verkligen bli kul att se hemsidan!

# 27..hmm…håller väl ut..till i morgon då….
…..hur länge håller du ut La_Joz ?????…gu' va' fräckt med hoodtröja till SNRf…

#29 Jag kommer antagligen slänga mig över datorn imorn när jag kommer hem från min kvällskurs! Vi kommer ju vara snyggast på SNRF´s utställning!!
# 29 och 30 Hörrni! Jag ska verkigen anstränga mig för er skull! Promise! Hihi! Ni kommer utan tvekan bli snyggast på utställningen! Synd att inte tröjor poångsätts ;) Hihi!
www.mytwiggs.com