Småbollisarna 3 veckor!

vilken härlig teckning lilltjejjen har! lite sugen blir man ju!
(ok, de andra är också söta, men har ju redan en liten favoritrödis)
#0 Gosmage!!!! Vilken fiiiiiiiiiiin bild 

Vad fina de är, gillar verkligen bilden på tjejen!
Supersöta alla tre!! Men svartpaddan, mmmmmmm - har ju tyvärr redan en och jag tror det räcker!

oj oj vilka fina bebisar…mums och vilka färger och teckninger. Underbara bilder
De är ju farligt söta!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#4 He he, såklart du har ju världens finaste rödis!
Tack allihopa! någon som har någon idee om killarna är solida eller mönstrade? Jag tycker att de är väldigt svårt att se. Kanske måste jag vänta någon vecka till.

Åh, snoooosarna! *pussar på nosen*
Jag är lite lätt förälskad i dina rödtottar, Rexjen! 
Hjälp vilka sötnosar! Tror bestämt att det börjar bli dags för ett besök snart…

Hejdundande söta små spillevinkar!
Rexbebisar är ju det bästa som finns (tillsammans med naket dårå)!
Puss, puss, puss!! Ljuvliga!! Åh vad jag längtar tills jag får komma ohc pussa deras gosemagar!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Åh himmel vad söta de är! Får ju lust att springa över och stjäla alla tre på en gång! Måste komma och hälsa på snart, de är ju ljuvliga. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Men GUD!!! Hon är ju bedårande!!!!!!
Men morrr inte får du sätta in bilder på såna sötisar när jag inte kan se dom live!! *muttrar* längtar efter små krull!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Men vilka himmelskt vackra bilder du tar!! Å va läcker tjejjan e!!

Tack för era härliga kommentarer.
#13 Ja, visst är de fina. 
#14 Ja, de är bara att komma
#16 Du ska få pusa hur mycket du vill.
#17 Det tycker jag 

De är hur fina som helst småbollisarna!
Mönstrade eller solida pojkar? Svårt att se redan och på dessa bilder (tycker jag då rå). Men borde de inte vara ännu ljusare på morrhårskuddar och haka om de vore mönstrade? Har Atte aaaningen ljusare morrhårskuddar? Hur ser de ut på undersidan av svansen? Kom igen med fler bilder om en vecka så lovar jag att "tala om" om de är mönstrade eller ej. 

Dom är såååå himla fina alla tre
Och underbara bilder som vanligt förstås 

#22 Oki, jag ska försöka fixa undersvansenbilder och morrhårskuddar till nästa vecka
Jag tycker också solida just nu, men så blir jag osäker och tänker mönster, solid eller kanske mönster. Jag ser fram emot experthjälp! 

#Tusen tack!

Ja herregud…vilka supersöta!!!!
Vilka otroligt skarpa kontraster i pälsen!!!-jag kan inget om färger så jag blev förvånad när det diskuterades mönster…tycker de är så självklart mönstrade..
Hmm???Kan de alltså vara så här mönstrade som ungar men ändå bli solida? -jag menar de röda killarna alltså??
Alltså de är ju bara för söta de där rödtottarna…VILL ha en röd katt "nån" gång…
Sedan är ju lilltjejen helt oslagbar just på dessa foton-sovandes cool på rygg…vilken söt mun..man vill pussa "ihjäl" henne..

Ja på röda, blåa, choklad mfl. kan man ofta se "spökmönstret" lysa igenom. Alla katter har ett mönster, men på solida svarta syns det inte.
Rätta mig om jag har fel.

Supersöta bebisar!
Jag tycker att iaf Jonas ser ut att vara solid röd.