OT Nå - vann rätt låt?
Den årliga frågan - vann rätt låt?
Själv var jag och sambon på 65-årskalas och hörde på radion i bilen på väg hem vilken låt som vann i kväll.
Såg ju inte programmet som sagt, men jag skulle haft svårt att rösta - hade ingen klar favorit.
Vem/vilka hade ni?
Såg inte programmet. Jag såg på hockey och rätt lag vann

Missade det också - vilket lag vann?
Charlotte Perelli - Hero! En vinnare i Belgrad!!!
Hoppas jag iallafall, låten är jättebra och jag tror att den kan gå hem även där!

..tittar ju inte på "eländet" men en sak var jag klar över att om Nordman vinner så krampar jag…
…Perelli är väl en schlagerdrottning..så jag säger bara..ur min synvinkel…rätt kvinna vann…
Nja jag hade nog hoppats på Sanna Nielsen… men det fanns ju flera som öht inte skulle ha tagit sig till final…. (har bara hört låtarna först igår för att inte bli alltför besviken, saknar det gamla systemet med EN gång)
#6 Ja, jag kan hålla med dig lite att låtarna blir lite sönderspelade redan innan finalen, men ändå tycker jag att det är ett bra upplägg med delfinaler, det är fler låtar och artister som får "komma fram" och visa upp sig!

Jag hejade på BWO men tycker även att Charlottes låt är helt okej…………..men tror nog att BWO hade haft större chans i Belgrad än Perelli.

Jag hoppades verkligen att BWO skulle vinna. Tror att de hade haft en rätt så bra chans i Belgrad. Känns bara tråkigt att Perelli vann, på alla sätt. (Sen att det blir lite komiskt när det ser ut som att hon greppar sin 'dildo' i början på låten är ju ett litet plus förstås 
)
Jag såg inte spektaklet, men C.P. är ju så himla snygg så det går nog bra!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tyckte inte mycket om andra sånger än empty rooms fast tycker sanna's röst är lite skär. Dåligt låt material i år, då kräver det mycket av artisten om det skall gå hem i stora finalen.
Fel låt vann. Tycker jag i alla fall. Jag hade 3 låtar som jag tyckte var skapliga. BWO, Amy och Nordman. De andra höll ingen klass alls. De är bra sömnmedel om inte annat. Men det är min åsikt. Tyckte inte att det fanns ngn. RIKTIGT BRA låt med överhuvudtaget….inte som schlagerbidrag i af.

Tittade på det o nja bättre har man hört, men sämre har vi ju skickat till den stora schlagerfinalen..så vi kommer kanske inte sist i år men det återstår ju att se eller höra.

Hoppades på BWO, men jag tror att Perelli gör ett bra jobb i Belgrad hon också. Lite märkligt känns det ju dock att skicka någon som vunnit hela klabbet förut, vet inte hur det kommer att mottas i Europa, vi får väl se.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.