God morgon 15 mars
Idag var det grått ute och nu har det visst börjat regna också.
Myra och jag ska jobba så mycket vi bara förmår idag, för det har kommit mycket andra saker på agendan en period som känts mer relevanta (ex. hälsa på S*Avots och tinga vår lilla Otis).
Ha en fin dag allihopa!
Bifogar en fin bild som myra tog förra våren. Snart är vi där igen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#0 Fin bild MyTwiggs
Idag ska min sambo och jag och hunden ta bilen ut i skogen och vandra lite, ska bli skönt.
Sen Ikea igen, (jag vet Leffe jag är knäpp, Ikea två dagar i rad- nu skulle du vara med, he he) Ska köpa en matta lite ljus och småplock som vi inte hann igår för de stängde…
Önskar er alla en härlig helg!!!
God förmiddag!
Idag ska jag ner på träningscentret och köpa mig ett nytt årskort, det andra gick ut sista februari så det ska bli skönt att komma igång igen!
Det ska bli spännande att se melodifestivalen ikväll, har en kompis som kommer förbi och äta lite med oss och mysa. Jag hoppas på en trevlig kväll.
Ha en bra dag!
#1 Skulle nog hellre hänga med dig till Ikea än att höra mina tre sjungande honor. Vaknat hur många gånger som helst och har fått huvudvärk.
Men snart börjar kvartfinal nr 3 i hockeyn
Sköt om er

#1 Vad roligt med IKEA!
#2 Det är lite motigt att komma igång och träna tycker jag, men när man väl håller på brukar det ju kännas bra.
Jag har faktiskt varit och tränat på morgonen, spinnpump (spinning och bodypump) i 75min, så nu kan jag åka på kalas och äta tårta ikväll med gott samvete
. Tills dess ska jag försöka plugga lite högskoleprov, men misstänker att det inte kommer bli så mycket för jag fastnar säkert framför datorn som vanligt…
#3 Jag har bara en löpande hona här och det räcker.. Avundas dig inte som har tre!
#4 Wow! Vad duktig du är!

God morgon !
Ikea är aldrig fel, synd bara att sambon tycker att det är alltid fel. Han susar in och ut som Shanghais expresståg och hälften man bestämt skulle köpas är inte med ut. Det har hänt att jag tvingat in honom direkt igen för att han stressat mig….
Idag är jag jätteförkyld..avskyr det och avundas alla ni duktiga som tränat…här blir det soff o sängläge…släpade mig ut och lämnade in V-75…sambon och två svarta killar är i Ludvika..en 18 årig son bor där och han ääääälskar när de svarta killarna kommer dit på besök…gissa om de busar o gosar dygnen runt..
Satt o kollade igenom fotoalbumet på nätet och måste bara lägga ut ett foto taget 3 okt-07…Gunvald har väl precis anlänt i dagarna..blir lycklig när jag tittar på det fotot…så rofyllt…
Ha en jättebra dag !!!
#6 Håller med dig om att det var en vacker bild! Krya på dig!

God dag…eller morrn…
Sällar mig till de förkyldas skara,så här är den inte så god..-satt uppe och hostade till tretiden i natt…så i dag sov jag halva dan…Kunde knappt prata i går heller..lite skön vila för sambon
-men det är han som gett mig sk*ten…
Jaja…
#6 håller tummarna för högvinst A-M.H!! - kanske jag kan prata bättre i dag…
slår kanske en pling i morrn(nu hostar jag varje min..) om DU kan prata då….Krya på dig!
Ljuvlig bild på Gunvald o co!
#1 IKEA =KUL…men aldrig på ett veckoslut för mig…..på tok för trångt och rörigt… jag får inget gjort pga stress..Bästa tiden att gå är e.m/kväll (bäst är fre em..)då nästan alla är hemma och äter..då är det lugnt och tomt där …!
Ha en så trevlig kväll ni kan alla!!
Ni får krya på er. Trist med dessa förkylningar!
#6 Håller tummarna att det är dags idag att V75 raden slår in. Och inga svarta killar som pysslar om dig..hmmm…
Här har det varit besök på gymmet och rensat i skåp och lådor i badrummet. Mys med killarna har också hunnits med t ex gemensam eftermiddagslur. Varmt och gott