Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 378 ggr
RexPect
0

Puff dax hos oss oxå...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Matte matte, skynda dej , det ringer på dörren…….(då klättrar Jack upp till dörrklockan som sitter i takhöjd via min morgonrock..)

RexPect
0

Oj, hurra, bara till mej!!!! Men varför står det Buffy OCH Jack?????

RexPect
0

Are you f****ing kidding, vaddå dela!

RexPect
0

Då blir det arga leken, den som förlorar får lägga sej nån annanstans….

RexPect
0

Fast det var ju ganska mysigt att dela…

LinusCRX
0

Hihihihihihi…. ja varför dela? Har mina aningar om två är på väg hem till mig snart.  Skrattande Dessa puffar är urtjusiga!

RexPect
0

Fast lite svårt att hålla koll….

RexPect
0

Vi tippar den, så kan vi både mysa och hålla koll på vad som händer…..

Rexjen
0

Hi hi! Vem vann arga leken? eller somnade de sött ihop?

RexPect
0

Lilla Bayzen, (numera Greta) bor nu på heltid hos min syster ett par kvarter bort, Hon trivdes så bra att hon blev kvar efter ett helgbesök, så hon får en alldelens egen puff…och slipper dela….måste visa bild på den underbara texten och kronan till lilla prinsessan.

LinusCRX
0

Skrattande Underbar bildserie!!!! Åh så sött med prinsesskronan

RexPect
0

#5, ja, de är ännu finare i verkligheten. Det finns i princip bara två saker som designvärlden glömt bort, det ena är katt och hundgrejer. (Klarar bara inte tyg med tryckta tassar på, ni får förlåta) och tandkrämstuber. (Helt OT, men jag tror att tillverkarana tar en LSD tripp före varje tandkrämstub ska ritas. Varför inte bara en sobert grå med svart text, hur svårt kan det va…)

#8 De blängde en stund sen krullade de ihop sej. Jack gosar gärna, det är Buffy som måste uttrycka lite missnöje innan hon kommer till ro.

chikan
0

Haha! Härlig bildserie med mycket talande texter.

Aje-T
0

Verkligen ursnygga bilder!

[Wiveka]
0

På tal om puff så fick vi hem en underbart stilig en förra veckan, men mina kissar var otroligt skeptiska till den så tyvärr är den oprovad av mina kissar ännu.

Stort tack till JohannaK, i alla fall!!!

JohannaK
0

#14 Det kommer, det kommer, min svarta Rossi har varit skeptisk från början men NU! Nu passar det minsann Skrattande

Tack allihopa för att ni gillar vad jag gör! Och håll ut ni som beställt, dom kommer, pga en fruktansvärd skiljsmässa här i hemmet har jag varit ofokuserad och mått fruktansvärt dålig ett tag men nu ska jag sy så att trådrullarna spinner!!!! Vi hörs allihopa!!

Lullan1
0

Glad Gulliga bilder med väldigt passande texter!

MariaT
0

Gud vad snygg han är, ja båda men Jack är underbar…..kanske vill han ha dambesök ;)

Buffy-co
0

HAHAHA du är helt otrolig på att uttrycka dig Rexpect!!
Jag skrattade högt till dina fina bilder-katterna är underbara!

Och-jag blev helt kär i prinsesspuffen - jag vet ju vem som skulle fått en sådan..Gråter-men kanske det blir en sådan till min andra prinsessa -hunden Smilla..

#15 Usch vad tråkigt att höra…Hoppas att du mår bätttre nu!!!
Kanske det dimper ner en beställning på en rosa prinsesspuff till min hund senare..om du orkar med flera…

MagicPaws
0

*OJOJ skrattar så jag ramlar nästan av stolen*

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

JohannaK
0

# 18 Nej jag mår inte ett dugg bättre faktiskt, det är inte kul o bli bedragen o fortfarande älska peronen i fråga….. Gråter…..
Det bästa är att sysselsätta sig så symaskinen får gå på högvarv nu!

RexPect
0

#17 Jack skulle verklingen uppskatta lite tjejbesök, men dessvärre skulle det inte bli några bebbar. Snipp Snipp! Synd, men det finns en tråkig story bakom detta, och nu är det på det viset ;-)

#20 Aj aj, förstår att det gör ont i hela kroppen. vill du ha en voodoo docka att sticka nålar i så hör av dej….

LinusCRX
0

#20 Usch vad tråkigt. Tröstekram till dig!

chikan
0

#20 KRAM från mig också. Fy fan vilket elände. Hoppas att du inte bryter ihop alldeles, eller att du gör det och sen känner att du ändå kan gå vidare, stärkt av den här skitupplevelsen.

Aje-T
0

Nämen nej JohannaK vad tråkigt att höra. Min älsklingspuffsömmerska får man inte vara elak mot och bedra!!!

majsan
0

vad  är det för tråkig story som ligger bakom??

JohannaK
0

Alltså, ärligt talat! Mannen jag bor i hop med har varit otrogen med en arbetskollega! Jag är helt knäckt!

JohannaK
0

Jag är verkligen väldigt väldigt väldigt ledsen…..o nu har jag druckit en massa vin o är ännu mera lessen…………

JohannaK
0

RexPect! Ge mig en vooodooooooooo!

AbigailGabble
0

Stackars dig! Ledsen

JohannaK
0

Det är inte kul, sitter o grinar som tusan…..

AbigailGabble
0

Jag önskar att jag kunde säga nåt som fick dig att må bättre, men tyvärr måste du väl igenom det. Men antagligen är det här det sämsta du kommer att må - gråt ut, var arg och försök gå vidare. *tröstkramar*

RacerDonnans
0

Underbara bilder och jag såg ju prinsess puffen live! Så fin den blev.
Jag kommer nog också beställa någon sån. Gillar dem skarpt!

#30 Åh, vad jobbigt! Sånt som man inte ens önskar sin värsta fiende. Tänker på dig!! Hoppas du har någon bra vän nära dig som kan stötta så du slipper sitta ensam med detta.
De flesta av oss bor väl för långt bort tyvärr.

Håller med #31 även om det inte är någon stor tröst just nu.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Johanna, Johanna, om det fanns något vi kunde göra för dig så vet du att vi skulle. Fan vilket as är väl det enda jag har att komma med just nu! Och hjälp vad du måste må dåligt. Jag förstår om du är förbannad, ledsen och inte fattar vad som har hänt och varför. Jag har inga råd att ge, inga glada hejarop heller och jag kan inte säga att jag vet hur det känns. Och jag hoppas också som RacerDonnans att du har någon som kan vara där för dig i din sorg.

Buffy-co
0

#26-28
Även jag vill bara säga att jag lider med dig och även om man inte kan säga att man vet hur det känns- alla är unika och har olika problem - så vet jag iallafall hur det känns att bli sviken…det är oerhört kränkande och kränkning är bland det värsta för en människa enligt psykologin..

Men som #31 säger, tyvärr -man måste igenom…gråta och vara arg..och hur löjligt/banalt det än låter, så blir man starkare och utvecklas av kriser - även om man gärna skulle vilja vara utan vissa erfarenheter som ju gör så in i h*e ont…
Jag hoppas du har vänner/familj kring dig som hjälper!!
Annars- kräv stödsamtal om du känner att det skulle vara bra!(kan vara bra ändå..)
*stöttekramar*