Finesse dräktig!!

Vad spännande. Härligt att det "blev nåt" av parningen.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ja Underbart!!! Sture han kan han!!!

Härligt, grattis! Nu väntar vi med spänning på vad som ska titta fram ur Finesses mage om ca 6,5 veckor! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis!
Stures första kull är nu nästan 6 månader (16/2) och har fantastisk päls och supertemperament!!!!!
Tack!! Ja d kan jag tänka mig,,, blir nog utan tvekan samma här.. båda har underbart temperament å massor av päls!!! Bästa utgångsläget!!!
Wiveka, har du inga nytagna kort på "ungdomarna"???

Grattis till tillökningen..

Spännande.
Stolt ägare till tre La permer
Nu blandade jag ihop dig med S*Änglatassens, men då blev det alldeles fel.!(hur kan man bevilja två så lika stamnamn
..?)Grattis till kommande kull
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hihi… Mitt e ju ett hamsteruppfödningsnamn!! Jag e INTE reggad kattuppfödare utan ska bara ta denna kull för att behålla en bebis som sällskap till Finesse!!
glöm dock inte bort att bli medlem i en sverakansluten klubb INNAN kattungarna föds, annars kommer du inte kunna regga dem och få stamtavlor på ungarna :)
Tack för alla komplimanger till sture matte blir alldeles generad 
Åh, choklad! Det tycker vi om! 
#11 Aha! Då förstår jag.Glöm bara inte , som Alex också säger, att bli medlem i en kattklubb, annars kan du inte registrera de små liven! Du kan gå med i Alexandras klubb t ex.Eller i någon annan.
#14 naturligtvis kan Marie gå med i idp åxå *LoL* klantigt av mig. du är välkommen till SNRF Marie! :)

SNRF kräver stamnamn från första kullen så då måste Marie se till att få det fixat innan kullen.SVERAK tillåter numera en kull innan man måste ha stamnamn.
Stolt ägare till tre La permer
..
#16 just tusan hade jag glömt bort.. och jag som sitter med i styrelsen - pinsamt! kanske är bäst med en sverak klubb endå 
Å andra sidan, det kostar mindre med stamnamn i IDP än i Sverak(rätta mig om jag har fel)och vem vet, du kanske känner för en kull till med goa *chokladbitar*
#19 du är klok du :) naturligtvis ska du ansöka om stamnamn och medlemsskap samtidigt, vore jättekul att ha med dig Marie i SNRF!
*kram*
Grattis!
My Twigg´s söker hona!…
*blink blink*
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Tack för råd å tips å omtanke!! Har nu beslutat att vi ska gå med i Västerås Kattklubb, så man kan vara delaktig i möten o.s.v.
Men hörni…. på fredag e d ju (bara) 4 v sen första parning… men hennes mage e huuuu så stooor… hoppas att d "stannar" till snart för jag börjar ju oroligt undra hur många d ligger därinne… 
:) Kanon Marie, Vi vill se bild på Finesse stora vackra mage :)
*kram*
Är dålig på gravidmagar, men kan bara säga att den är söt! 
Vilken liten sötmage! få r se hur många som kan vara där i.. vet inte om det är efter 45-50 dagar som magen växer pårejält.. någon annan med bättre erfarenhet som har en gissning :)
mysigt! Grattis!
Det var allt en tjusig mage på Finesse!
www.mytwiggs.com
Åhh, vilken söt liten vit "tunna"

Sötnos! En riktigt bullig mage har hon fått. 
Rondören är påtaglig om man så säger..
Hehe.. Sture spatserar stolt på tangentbordet :) kdekjnlakdase asdjlöl…
Jättefin mage, ska bli spännande vad som döljer sig där :9 Kram

Vår katter ligger också och myser i vårsolen, nu "mognar" kanske ungarna snabbare med alla denna sol. 
Finess är Jättevacker! Så fint me lilamaskat! 
Grattis till kommande kullen, hoppas att allt går bra!
Mvh/Johanna
Finess är Jättevacker! Så fint me lilamaskat! 
Grattis till kommande kullen, hoppas att allt går bra!
Mvh/Johanna
Tackar Johanna!! Ja lila e en underbar färg, letade å väntade i över 2 år på henne….
Nu e d snart dags å man börjar få lite fjärilar i magen… men d e glada å förväntansfulla fjärilar!!! 
Lycka till och ta det lugnt.
vi är lika förväntansfulla "over here" Marie, räkna med besök en tre-fyra veckor efter kissebebbarnas nedkomst!
(plus att det kommer bli ett tjatande av fotokrav!

Nu börjar det närma sig, ska bli spännande att se vad hon gömmer i den goa magen
vilken härlig bild! den lånar jag till bloggen :) Kram!

Oj, oj… Detta är inte bra! Jag har sagt att jag skulle vilja ha en till chokladmaskad med vitt, men tänker hela tiden att det kommer säkert inga snart, så jag kan vara lugn. Nu blev det ju lite jobbigt, för det är ju ganska troligt att Finesse får chokladmaskade med vitt. Hm… Undrar om jag ska ta ett snack med sambon. Han vill ju ha en Sphynx som nästa katt, men det är vi INTE överens om…
Englatassens: Du får lova att INTE lägga ut bilder på bebisarna sen! 
#45 .. själklart du kan ta den!!!
#46… Joooo jag ska skicka in massor av bilder!! 
Fina bollkissen då!
www.mytwiggs.com
En liten kanonkula!

Vilken mage :) Lycka till med blivande småkrullisar.
Gullmagen rymmer fyra stycken…….
Tack alla!!
Ja vi härhemma gissar me på 4 st…
Tänk så underbart d e när man känner bebisarna sparka därinne i magen…