Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 434 ggr
Lullan1
0

God morgon 14 mars!

God morgon!

Vaknade med migrän idag, så det blev att knapra i sig lite smärtstillande till frukost.

Hoppas att ni får en bra dag!

AlexH
0

sitter på jobbet.. och fnular.. hade bara en kort minut över att kika in - ha en trevlig dag!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

LinusCRX
0

God morgon!

Jag och kissarna sitter framför datorn och tittar in en stund Skrattande

#0 Migrän är inte kul. Krya på dig! Hoppas det går över fort.

Eine
0

God morgon.Lullan jag är ledsen att du har ont i huvudet, har du någon bra medicin att ta?

Sköt om er i dag, det är fredag.!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Stackare! Migrän är inte kul. Jag har haft två helvilda småtroll runt benen hela morgonen. Svårt att få något gjort när man bara vill pussa på kattungarna Flört

Det ska nog bli en dag dethär också :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Jodå nog är det fredag yrseln finns redan…Flört håller på att pula med den ena sonens discokalas (han fyller 7 idag) så det blir att sitta ner mellan varven och sen ska jag fixa en "spiderman tårta" dvs gräddtårta med blåbär och hallon ovanpå (han nöjde sig med denna figurs färger…)

#0 krya på dig!!

Anna77
0

Krya på dig vännen, Lullan1 !! http://www.apoteket.se/rd/d/4783 

Gratta sonen på 7 årsdagenDolleminas

Idag ska jag till Ikea med min sambo och syrran, ska bli kul…börjar bli klart hemma nu, bara lite småsaker som fattas…tex tavlor i vissa rum och ett nice vinställ..se om vi hittar det idag.

Önskar en underbar helg till ER!

Leffe
0

#0 Usch för migrän tycker synd om dig. Hade själv i unga år veckoslutsmigrän, men det är som tur är borta, peppar, peppar…
#5 Gratta från mig också.
#6 Ikea kul????? Tycker alla är så stressade och det är så trångt, men hoppas du hittar det du söker

Sköt om er

Lullan1
0

Tack vad ni är goa! Jag har medicin som jag tar, så just nu känns det helt ok.

Anna77
0

Ikea= Kyss

Bra att du mår bättre Lullan1

LinusCRX
0

#8 Åh vad skönt att läsa att det är bättre Lullan!

Precis kommit ifrån hem från stan och har nog inte shoppat så mycket som idag Skrattande Min man fyller snart år så man måste ut och hitta lite presenter. Jag firar alltid hans födelsedag lite extra eftersom han kommer ikapp mig åldersmässigt och då känns det inte som jag är sååå gammal längre Skrattande Även fixat det sista inför Åboresan nästa helg.

Ha en skön fredag och koppla av ordentligt efter arbetsveckan!