Ibland har man tur...(bilder)

Härliga bilder på fin kisse! Vilket sug jag fick efter VÅR nu 
Så härlig kisse!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Skönt med en liten vårpromenad. Sist jag försökte lura ut Fuffens så vände han i dörren och hoppade upp på min rygg och tittade på mig som om jag blivit galen. Haha! Men nu kanske det har blivit lite varmare så det kan vara tänkbart för honom att gå ut.
Härligt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Underbart att få se lite färska bilder på mamma-Jissa!!!
Hon är ju bara såååå fin, och Jissa är väldigt lik henne. Sötnos!

Tack för alla fina bilder Jenny! Hade inte en tanke på att fota vårt lilla äventyr innan du kom och hade kameran med dig.
Vi var ute i drygt en timme och matte som är lite småsjuk tyckte att det var dags att gå in mycket tidigare än så!
#9 Ja, Jissa är lik mor sin, men en hel del smalare hoppas jag! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#10 Jajamensan! Jissa är smal och spänstlig, än så länge. Så som hon busar och håller igång lär hon inte bli tjock. 
Vilka fina bilder!!!! Längtar tills det blir så fint här, gjorde ett försök att ta med Enya ut men hon stod bara vid dörren o jamade högljutt för att få komma in, annars brukar hon älska att va ute. Förstår inte vad det är för fel på regnslask ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Kul att få se damen på bild, det var ju ett tag sedan hon var hemma och hälsade på. 

Urfin bildserie, särskilt den sista var ju väldigt talande "nääää jag vill INTE gå in redan matte" 
Jag längtar också efter att börja promenera med Karin snart igen. Nu ska hon få en väst istället för sele. Mauritz måste vi fortsätta att träna, han ramlar omkull så fort han får en sele på sig, fniss.
Vilka härliga bilder!!! Himla tur du var påpassligt och tog med kameran så Anne fick lite fina bilder på Thera oxå! :D
Så fuskigt med grönt och vår .. här snöade det stora lappar i morse :(
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#4 Vilken taskig matte!! ;P
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
#12 även mina tvåbenta klagar på vädret…. Alma tyckte iaf det var mysigt i famnen…
superhärliga bilder!!!
jätte vacker kisse så och vilken snygg färg hon har