Tjuvtitt på Avots kattungar
Här kommer ett litet smakprov från kvällens fotosession hos Anki (Avots). Dessvärre tänkte jag inte på att det är mörkt som attan på kvällen och mitt objektiv inte är särskilt ljusstarkt. Så bilderna är lite suddiga och inte alls så fina som de skulle varit om det var dagsljus. Men det får ni leva med! Kattungarna är i alla fall bedårande söta.

Fiiiina foton på söta små krull!!!

Åhhh, vad dom är söta 

Härliga bilder på härliga småkrull!

Mmm, och de är ännu sötare i verkligheten! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åh! Ser ut precis som bilderna jag tog igår… Lite mörka… Tusan också! Men vart är min lilltjej då? Bara massa på de andra ju
Maila de finaste till mig så ska vi maila bilder till dig, Celina!
Här är hon föresten!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
de är så söta småkorvarna!!!
#9 Av någon anledning var det svårast att få bra bilder på henne! Men jag ska se vad jag kan rota fram ikväll när jag kommer hem.
Oj. oj. oj, vad jag blir sugen på att skaffa bebiskatt :)
De är ju helt underbara!

Jag är ju jävig, men visst är de söta!
Korten är ju väldigt fina tycker jag.
Jag tackar också för besöket igår, det var roligt att för första gången visa upp mina bebisar i verkligheten och inte bara på bild och film.
Oj va massa raringar det va!! <3
Sötisarna.
Stolt ägare till tre La permer
# 17 Åh! Min bebis!
www.mytwiggs.com
#18 Hihi, så ni (du) har bestämt er nu?

Sötnosar hela bunten! 
#20 Jättebra bild ju! Du ser, allt som behövs är lite instruktion, sen blir vem som helst en mästerfotograf! 
# 20
Jättefin bild ju! Skicka den gärna till mig så ska du få mina finaste bilder! Pussa våran lillstrumpa. Imorgon ska Love få hitta på ett vardagsnamn.. jag har bett honom fundera ;)
www.mytwiggs.com

Vilka sötnosar! Och en vacker mamma har dom också!