Fira påsk i Åbo?
Är det någon här som ska fira påsken genom att ställa ut i Åbo? Vore trevligt med sällskap bland påskhararna 
Nu har jag anmält Linus, utlandsbetalning på väg, resa bokad samt hotell….pust det var en del att fixa.
Inbjudan finns nu ute på svenska på TUROKs hemsida: http://www.turok.fi/kevaan_kutsu_ruotsiksi.html

Tyvärr hinner vi inte bli klara.Vi satsar på novemberutställningen istället.
Stolt ägare till tre La permer

Tyvärr Monica..har ju ingen påskhare att ställa i Åbo…än….annars hade det varit jättekul med en liten tripp till andra sidan "pölen"…
När är Påsk 2008?Hur åker ni?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 o #2 Attans!. Det hade ju varit kul! Men vi får planera in november 2008 också ;-)
#3 22-23 mars. Tidigt iår! Jag åker båt (Viking Line) på fredagkväll och tillbaka söndagkväll
*putt* 
Första anmälningsdag 2 janurai… står lite konstigt i svenska inbjudan…om de inte har hunnit ändra…
Jag är där, som vanligt. Hoppas Rambo blir EC…
#6 Misstänkte nästan att du skulle vara där
Åh, vi får verkligen hoppas på att Rambo blir EC. Jag hjälper till och håller tummarna!
Kanske läge för en Åbo-tripp.. hrmm…. undrar hur snabbt Ruthan kommer i kondition ?? Fast å andra sidan pälsen är helt Ok redan.. fast väldigt mycket "tutthäng" just nu och det måste ju bort…
Ska kolla priser..

Det vore skoj med en Åbo-tripp då, har ju ställt där förut och det brukar alltid vara bra arrangerat. Ska fundera lite… Blir i sådana fall Qat och Prisma som får följa med.
#8 Du får be någon sluta hänga i matbaren, men vad jag förstod så var det inga problem med lejonet 
#9 Visst vore det skoj!
Jag är så nervös över rabiesprovet imorgon. Tror nog det har gått bra med antikroppar, men mera hur Linus ska reagera på blodprov….sen är ju hans matte lite blödig vad de gäller blodprov….
Har en fråga angående finska burar. Funkar det med gardinspiral eller bör det vara knytband i burskynket?
Måtten har jag förstått är lite mindre, men jag får rynka till mitt vanliga burskynke lite så att det passar 
Börjar bli nervös… drömmer om att jag kommer att glömma katten hemma eller att han rymmer på båten….vilken mardröm
… är det detta som kallas resfeber?