Mästerapportör!
Jag har träffat en mäster apportör!
Mys Jack lät mig vara med i leken genom att komma fram till mig och släppa sin leksak i mitt knä. Jag kastade och han for iväg i full fart och kom tillbaka lika snabbt och släppte den i knät.
Tack goseknul för att du lekte med mig ikväll. Nu kommer jag sova gott med en nyintagen kopp te och macka.
Tack "Rexpect", jag kommer snart tillbaka för att se vilka trick som bjuds på då!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Hihi…det låter som min gamle Dannes apport-takter..
Sov gott Ingela!
Allanballan har också visat sig vara en skicklig apportör! Det är så kul!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Haha! Roligt. Fuffens förstår bara den här leken envägs… Jag kastar, han rusar efter jättelycklig och "dödar" leksaken, sen sätter han sig och väntar bredvid leksaken att jag ska komma och kasta den åt andra hållet. Suck. Men min huskatt som jag hade när jag var liten hon apporterade också! Jättegulligt.

#3 underbart, då har du ju gratis motion!
Tack själv Ingela, jättetrevligt att ses, du har nu booztat Jacks Ego ytterligare!
Apporterar gör en av mina husisar, men det måste vara en tygboll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Idril älskade apport när hon var liten, hon kunde leka i en hel timme tills hon däckade i sängen av utmattning :P KNASKATTER
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#1 Tack, det gjorde jah.
#3 Ungefär så har jag det också fast mina raringar får den i närheten av mig 2-3ggr innan det blir jag och "drop".
#4 Ja, det var så trevligt och han är så underbar, helt värd det
. Känner dock att jag var lite orättvis och glömde sända en puss till Buffy också som låg och mös i mitt knä!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Både jag och Buffy är rätt nöjda med att låta Jack hålla hov, så att vi får dra oss tillbaka……jag med min tekopp och Buffy i besökaren famn…(men hon är rätt kräsen, så du var väldigt utvald)
Annika