Jag har lånat en proffskamera...
En proffssötis var det i alla fall… så nån är proffsig 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

No men, hon ser såå oskyldig ut - nästan som mina Paddor - just före dom gör några riktiga jävolskap.:-)

Tack för de fina orden :-) Hon är en glädje att bo med, men ibland tålamodsprövande. Hon är rejält klåfingrig! :-)
#2 En domare sa att hon absolut måste vara silverpadda under det vita och det är helt möjligt 

…ha ha ha..en vild liten fröken..tror det ligger i den släkten på nåt vis…..eller har de en bokstavskombination månne..hennes svarta broder är en riktigt vild kille …en gosvild kille…känner igen uppsynen…fast den är vit….

Hon är ju bedårande, man måste inte ha en proffskamera för att plåta en sån underbar katt 
är hon tillråga på allt antagligen en silverpadda så kan hon få komma hit om du tycker hon är jobbig ;)

#5 Näe, hon stannar här för hon är nog den roligaste katt jag har haft
Ja, lite påfrestande är hon ibland men för det mesta så skrattar man bara åt henne 

Nehmen…haha inte kan väl hon!!
…"jag har inte gjort nå´t"-blicken känns igen…inte från Mischa/Mis, hon var så lugn och försiktig.. men - från min gamla Danne..han var en mycket klåfingrig kisse..
Det var kul att se saker dala ner i golvet mm. tyckte Danne…..inget skulle ligga och skräpa på borden..Nej- renrensat skulle det vara..
Sissi ser helt underbar ut!!
(är hon lika talför fortfarande..??)

#7 Jajamen, hon är lika talför
Hon brukar berätta det mesta hon gör för mig 

Så fin hon blvit, stora damen!
Hoppas träffa er snart igen, kanske åker förbi ngt i sommar igen.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#6 Äsch då, jag som hade hoppats på att du skulle sätta ett frimärke i rumpan på henne och skicka över henne hit ;)

Proffskamera eller inte, tjusig är hon! Men tänk om man hade tid, lust, ork att sätta sig in i hur man på bästa vis använder sin kamera.
Lilla Sissi-terroristen! Hon är så söt!!

Men se så söt hon är det lilla monstret!
Har henne i färskt minne, behöver bara kika på min arm… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Hon är ju jättefin! Verkligen! :-)

Superfin är hon!
Åååh så fin!!

#13 Ja, jag tycker det är så pinsamt!! TACK så jättemycket för hjälpen med klorna!
Tack igen för era fina ord!