Godmorgon 11 mars
Jaha, var jag först?
Betty håller på o gosa ihjäl mej snart. Det märks att det är lite mindre katter här. Nu har jag 8 st. Och det känns nästan tomt. Hur skall det då kännas när 3 till flyttar?
Jag skall fortsätta sy. Har slutfört min ide på hörnhyllor, så nu skall jag bara sy i hop dem. Så börjar jag ha ett par burskynken klara.
Vi har varmt, några plusgrader, och isigt ute.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Godmorgon! Här är grått i dag. Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon! Igår var det bus så det stod härliga till. Lillfian var nästan stolligare än Allis i morse, så det är nog inget fel på henne. Idag ska vi fixa nytt galleri på hemsidan!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Vaknade med halsont imorse, inte kul.
Har ställt in all övrig aktivitet idag för att kurera mig till imorgon när jag ska hälsa på Anki, Tindra och bebisarna. För det ska jag inte missa! Tur i oturen att jag ändå ska börja på en Kåvepenin-kur idag, kanske den slår ut lite otäcka halsbaciller på vägen om jag har tur. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God lunch :D
Sitter och tittar på alla underbara kissar som finns här. Ni alla lägger ju ut såna ljuuuvliga bilder så man smälter gång på gång!! <3 Hoppas allt är bra med er alla och att alla får en fin dag. En annan ska jobba kväll
Ingen större lust idag *hmm*
Vaknade klockan 11 av att en katt stod på sängen och spydde. Härligt uppvaknande!. Ikväll börjar årets turnering - SM-slutspelet i hockeyn. Då blir det inget svarande i telefonen förutom i pausarna. Heja Timrå!
Sköt om er