God morgon 2008-03-10
Godmorgon alla kompisar! Hoppas dagen blir fin för er alla. Här regnar det och är trist. Men jag är glad så länge det inte snöar.

God morgon!
Har ännu inte sovit. Kan inte. Vill att det ska va sol. Men det värkar bli målnigt idag blä.
Men ha en bra dag alla

Godmorgon på er alla.
Har varit ute en sväng med hunden i duggregnet samt precis vägt in kattungarna för dagen. De börjar närma sig 300g strecket nu!
God förmiddag. Idag händer inget speciellt så jag kan sitta och jobba med hockeysajten. Jo visst ja. Det är veckans kloklippningsdag.
Sköt om er

Ledig idag och imorgon, så jag ställer mig dill dem som önskar att det varit fint väder fast det inte är det. Ska försöka planera lite för småstjärnorna som vi i fotbollen ska anordna nu i april. Hua, mycket att göra, men det brukar vara roligt och barnen brukar bara jätte duktiga!
Hoppas alla får en bra dag idag!
God morgon. Verkar förbli en grå och småregnig dag här, det är ju skönt att kunna vara inne.Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Goddag!
Sitter och bråkar med lite pappersarbete samtidigt som jag försöker undvika att få blåmärken an Neffis kärleksbett. Hon är den mysigaste lilla katt man kan tänka sig, men hon har en smärtsam egenhet att nafsa till där hon kommer åt när hon myser och spinner som mest. Man får passa sig.
Har hittills lyckats parera alla försök förutom ett i örsnibben, ajaj…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hej, alla!
Jag sitter fast hos husse i Bryssel, på grund av hård blåst och inställda flyg. Håll nu tummarna för att jag kommer med sista flyget hem ikväll, annars kommer kissarna att bli hungriga!
De matades och tittades till i förmiddags, så de överlever även om jag inte skulle komma förrän imorgon bitti, men det känns ju inte kul. Vi hann inte få tag i kattvakten förrän hon redan hade varit där och slängt in nycklarna i brevlådan, eftersom det var sista gången som hon skulle mata dem innan jag kom hem.
Nu verkar det nog som om det kommer att gå bra, vinden har mojnat och planen verkar gå iväg, även om de är försenade. Men ni kan väl skicka en extra tanke till väderguden ändå? För gullkrullisarnas skull!

God eftermiddag!
Skulle varit iväg till veterinären nu, men det blev inställt då han är sjuk. Har fått en ny tid hos en tjej som är specialutbildad på katt, och som även är uppfödare. Så nu får jag vänta tills på torsdag innan jag vet hur det är med Mistie och hennes leder.
Anne.S: Du får nafsa tillbaka! Jag har hört att om katterna inte vill sitta still när man t.ex klipper klorna, så kan man nafsa dem lätt i örat. Det gör tydligen deras mammor för att de ska lugna ner sig. Kan ju vara värt ett försök! 
Abigail_Gabble: Vi håller tummarna att du får komma hem till kissarna snart! De klara ju sig längre än man tror, men för ens egna samvete vill man ju hemskt gärna inte vara borta för länge. Ha en trevlig resa hem, när det nu blir…
# 7
Håller tummarna för att du kan komma hem till gos-killarna redan ikväll. Annars klarar dom sig säkert utmärkt till imorgon. 
Jag har njutit av våra små nyfödingar hela dagen. Utan att pilla på dom mer än någon enstaka gång. Riktigt svårt att låta bli ! 

Hej!
Sitter på hotellrummet på Foresta efter en lång dag med möten och arbete. Tack Linda för frukosten och kattgos på morgonen.
Om du hinner se detta innan din semestertripp så tackar jag och önskar jag dig än en gång trevlig resa. Gör gärna om detta besök igen framöver.
Jag planerar hinna gosa med fler katter imorgonkväll innan tåget går, ser fram emot det!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God natt alla!
Dags för mig att krypa till kojs. Kommer sova skönt efter ett riktigt jobbigt pass till häst…. får se om jag kommer upp ur sängen imorgon