Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 245 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 9 mars!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Utan tvekan en god mogron när man får börja dagen med att ge Elvira en morgonpuss! Idag blir det barnkalas när Allan kommer!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lullan1
0

Nöjer mig med att bara säga hej idag, sonen har kräkts hela natten och gör ännu, och som tur är var tvättstugan ledig så jag kan tvätta… *suck* Så var det med den söndagen…

Undrar vart att "skit" kommer ifrån? Så mycket sjuka vi har varit i vår familj de senaste månaderna börjar man ju undra?

AnnaS
0

Jag gjorde det igen, satt uppe halva natten fastän jag var supertrött och KUNDE gå och lägga mig. Varför??

Jaja, jag får sova tidigt ikväll istället…

Hoppas ni alla får en fin söndag!

majsan
0

Godmorgon alla..

#2  Visst är det jobbigt.. senare när man gått över gränsen för vad trött är så  är man så trött så man blir uppåt igen och inte kan lägga sig. Tyvärr är jag en nattvandrare och har svårt att få ro och ta steget att gå till sängen..

#1 Fyfarao vad jobbigt med magsjuka,,

#0 Jösses så söt hon är Elvira och jag älskar namnet.. Elvira,,

Här blir en slapparsöndag.. Tror att jag och barnen kryper åter ner i bingen och kollar på Astrid Lindgrensfilmer..

Leffe
0

God dad. Lade mig tiidigare än vanligt i natt kl 2 och sov längre än vanligt 11,30 - och är tröttare än någonsin! När jag vaknade låg rexarna under täcket och sov, skogisarna och huskatten satt bara runt mig och tittade och talade om att maten var slut.

Sköt om er resten av dagen

AnnaS
0

#3 Ja, jag är en riktig nattuggla och jag är mest kreativ och fokuserad på natten. Men jag kan sova gott tidigt också om jag är trött ;-) 

#4 Jag har en teori, den bästa sömnen får man innan midnatt!! För jag är supertrött om jag går och lägger mig 3 och sover till 11, det är ju 8 timmars sömn som jag vanligtvis behöver. Men om jag somnar 22 och vaknar 6 så är jag utsövd!!

Sashimis
0

Jag har hört (tror det var någon forskare som kommit fram till det) att man ska sova minst sex timmar mellan sex och sex för att bli så utvilad som möjligt. Dvs man måste somna senast kl 24 för att hinna sova sex timmar innan klockan är 6.00
Själv är jag sällan i säng före 2 även om jag ska upp tidigt och jobba..

Idag är planen att jag ska plugga högskoleprov i alla fall, och sen blir det att skotta snö för det vräker ner ute och ser inte ut som att det tänker sluta.

Eine
0

God dag! Sköt om er alla , vare sig ni sover före eller efter midnatt.En grå dag ute, men jag mår riktigt bra, har massor med ork för katterna och annat. Läser Män som hatar kvinnor, mellan varven,för att inte bli alldeles slut.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Det sägs att den viktigaste och mest riktiga sömnen sker före kl 24

AnnaS
0

#8 då var inte min teori så dum ändå! Flört

RacerDonnans
0

Hej alla! Är också en nattsuddare som ni vet vid det här laget antar jag.

#6 Snöar det hos er idag? Såg du nyheterna om hur vi hade det i Åre i torsdags? Vi har ju haft sportlov och jag har nyss kommit hem från husvagnen i Duved. Vägen stängdes av hela dagen 5km väster om Duved mot Norge. Vi var rekommenderade att stanna inomhus pga ovädret. Idag hade vi +7grader och det var stora pölar på vägen.

#7 Du har några bra böcker framför dig men förstår att du behöver pauser.

#8,9 Vi får prova lägga oss tidigare och kliva upp den tid vi brukar lägga oss istället.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anna77
0

Tråkigt med magsjuka Lullan! Hoppas han är piggare nu!

#6 Lycka till med pluggandet!

Idag har min pappa och hans fru åkt hem, de har varit här och firat min födelsedag i helgen.Generad Hade lite fest/kalas igår.

Ikväll ska sambon och jag kolla på en bio, mysigt..'

Ha en härlig söndag!!!

AnneAlva
0

Godkväll!

Sedan några timmar hemkommen från Karlstad och jag är sååå trött! Kom inte i säng förrän halv fyra inatt och gick upp runt nio. Allt som allt i helgen (torsdag till söndag) tror jag att jag sovit ca 12 timmar. *zzz* Men det har varit en mycket trevlig helg, gosat katter från min uppfödning, gosat katter hemma hos AnnaS och varit ute och svängt mina lurviga på populärt dansställe. Mycket lyckat!

#6 Lycka till med pluggandet och själva provet!

#11 Grattis i efterskott, hoppas du hade en riktigt trevlig födelsedag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Sashimis
0

#10 Jo det har snöat hela dagen här. Har varit ute och skottat kramsnö i 1,5 timme - lagom svettigt! Hörde något om snökaoset där ja, men har inte sett det på nyheterna. Är verkligen less på snö nu!

# 11, 12 Tack det kan behövas!

Inlägget är låst för nya kommentarer