Färghjälp

Super fina bebisar
#2 det kanske bara är jag men för mig ser det ut som hon har en röt fläck vid örat? är hon inte padda?
Håller med nr 2 bilderna ser ut som en padda med liten röd fläck ? Säger rumpan ngt annat ?
Cremekillen och den rödvite tja d01 eller d02 van eller harlekin .. Lite svårt att se på bilden , men lutar åt harlekin dvs d02
En solid creme - MUMS !!

Den som jag är lite osäker på är även röd vid andra örat också..KAN det vara en padda??
Om inte bilden ljuger totalt om färg så är det i varje fall ingen svartvit bicolour . Tror du har en paddtjej till och vad är bättre än paddtjejer ? !!
Åååååååh! De är heeelt underbara!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#9 är helt överens finns det något bättre än en paddor 
Om det är en padda, borde hon inte vara spräcklig över hela kroppen?Kan det inte vara rufism som ser beigerött ut, och att katten är brunspotted i så fall?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#12 Är absolut ingen expert på mönster, men borde inte mönstret synas tydligare i de svarta partierna då ? Verkar rejält svart i det svart och distinkta röda partier ?
Nåja ge det några dagar så kommer nog färgbestämningen att ge sig 
Grattis till en kull med underbar färgfördelning! 
Mina gissningar:
#1 brunmönstrad - ej padda. n21
#2 definitivt padda, men mönstrad - ojoj vem vet! Jag gissar på brunsköldpaddtabby bicolour, som förklaring till att inte mönster syns på kroppen än. n 03 22 - för övrigt min drömfärg!
#3 creme låter ju troligt! e alltså
#4 röd harlekin/van beroende på hur han ser ut i övrigt. Jag hade reggat som d 02 efter den bilden.
Jag brukar ha tur med mina gissningar men mönstren har jag ingen aning om vad de är för sort. 

Jag sätter en peng på att nummer två inte är padda, men att den (liksom Eine säger) är brunmönstrad.
#16 Tog en titt på första bilden på tvåan nu men på en annan (stationär) skärm och ja, det där "definitivt" kan nog dras tillbaka. Men vore ju kul att se bebben från andra hållet också. :)

# 12 du kanske har rätt - nu blev jag ännu mer tveksam 
möstrade katter har vit undersida på svansen..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Kan ju inget om färgerna..men ville bara säga… vilken läckerbit…solid creme..(eller vad det nu är..)*smack*
Mmmm, den cremefärgade *käääär* Vart ska den flytta månne? 

Tack alla för hjälp.. Jag kör såhär.
Kisse ett hona och är svartpadda tigre..
kisse två är en hane..ses tydligt idag så jag har fått hjälp med att han är brunmönstrad augoti..
katt tre kille och creme..
katt fyra.. kille och röd vit harlekin..

Åhhhh… de är jättepluttinuttiga!
Det där med mönster är ju inte riktigt min grej… ännu. Så jag kn tyvärr inte hj'lpa dig med det.
Den rödvita hanen hade hemskt hemskt gärna kunnat få komma hit och bli norrlänning. Me like mycket vitt med klara röda fläckar!
#23 Håller med, rödvita harlekins = underbart!
#22 Tror nog att din bedömning stämmer! Ska bli jättekul att se dem utvecklas!